SEO nie jest jednorazowym działaniem

SEO nie jest jednorazowym działaniem

Jesteś tutaj: IT Holding - Pozycjonowanie, Adwords, Marketing InternetowySEO nie jest jednorazowym działaniem

category_logo

SEO nie jest jednorazowym działaniem

…to ciągła praca na korzyść widoczności strony. To jak dobrze została wykonana wstępna optymalizacja, nie ma znaczenia. Wraz z upływem czasu i tak pojawią się elementy wymagające poprawy, dostosowania lub też zwykłej aktualizacji. Wydaje się, że to proste przyziemne i mało istotne sprawy. Właśnie dlatego bardzo często się o nich zapomina i nie zwraca uwagi, przynajmniej do czasu aż coś pójdzie nie tak. Zapewnij sobie przewagę i zapobiegaj zamiast leczyć.

Odświeżaj swoje treści.

W teorii powinieneś stale dodawać nowe teksty i materiały na swoją stronę. Jeśli stosujesz się do tej wytycznej z pewnością zauważyłeś już, że pewna część tych treści wraz z upływem czasu traci na znaczeniu, nie spełnia już obecnych standardów, albo bazuje na nieaktualnych i nieprawdziwych już  informacjach.

Poświęć trochę czasu na przegląd materiałów z poprzednich lat. Wszystkie materiały oparte na nieprawdziwych już informacjach warto zwyczajnie usunąć. Zanim jednak usuniesz jakąś podstronę, sprawdź ją pod kontem ruchu w sieci. Czasem lepszym rozwiązaniem, może okazać się przekierowanie z adresu tej strony na inną, bardziej aktualną stronę.

Być może strona posiada poprawną treść, ale widzisz że forma w jakiej została napisana nie spełnia Twoich obecnych standardów. Udoskonalaj takie podstrony. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozbudować stronę o dodatkowe informację lub grafiki. Co więcej, aktualizowanie treści będzie znakiem dla algorytmu, że Twoja strona stara się na bieżąco dostarczać użytkownikowi poszukiwane informacje, co z pewnością się przyda.

Nieaktualne linki.

Linki prowadzące usuniętych treści lub wyłączonych zewnętrznych stron działają negatywnie na spójność Twojej strony. Dobrym pomysłem jest co jakiś czas sprawdzać wszystkie hiperłącza dodane na stronę. W przypadku strony małych rozmiarów nie powinno zająć to ogromej ilości czasu. Jednakże, jeśli posiadasz rozległą witrynę z setkami podstron najlepiej będzie zaopatrzyć się w program do skanowania linków. Dzięki niemu sprawdzisz stan każdego hiperłącza na swojej stronie i upewnisz się, że prowadzą w odpowiednie miejsca.

Przestrzegaj ustalonych prędkości.

To jak szybko Twoja strona jest w stanie załadować się do przeglądarki, ma ogromny wpływ na jej odbiór przez użytkownika. Jest to też parametr brany pod uwagę przy rankingu strony w wynikach wyszukiwania. Pilnuj, aby strona wraz z upływem czasu nie zrobiła się „za ciężka”. Każdy dodany skrypt, grafika czy też plugin, zwiększa ilość danych do pobrania. Wysoce zalecane jest sprawdzenie każdej strony (lub w przypadku gdy jest ich zbyt dużo, sprawdzenie tych generujących  największy ruch) i dopilnowanie, aby ich czas wczytywania nie przekroczył trzech sekund.

Kwestia kompatybilności.

Przeglądarki internetowe są aktualizowane na bieżąco, przeważnie są to niewielkie zmiany których nawet nie zauważamy. Zdarza się jednak, że po aktualizacji jakiejś przeglądarki nasza strona wyświetla się w niepoprawny sposób. Bardzo często wystarczy wtedy wprowadzić niewielką korektę, ale do tego potrzeba w pierwszej kolejności mieć świadomość istnienia problemu. To samo tyczy się pluginów. Mogą z czasem tracić kompatybilność lub całkowicie zostać porzucone przez autorów. Wygospodaruj sobie trochę czasu na aktualizację i sprawdzenie wszystkich wtyczek, dodatków zintegrowanych z Twoją witryną. Pozwoli Ci to uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek i zapewni stabilny obiór Twojej strony.

Zainteresowany darmową wyceną?

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą.

Formularz kontaktowy

Napisz do nas