Od ponad 10 lat praktycznie wszyscy jesteśmy aktywnymi użytkownikami najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie – Facebooka. Portal posiada wiele przydatnych funkcji. Jedna z nich umożliwia nam efektywne prowadzenie firmy. Poniżej przedstawiamy 6 zalet posiadania fanpage.
1. Niezliczona liczba potencjalnych klientów – myślicie, że poszukiwanie klientów odbywa się wyłącznie tradycyjnymi metodami? Nic bardziej mylnego! Na Facebook’u zarejestrowanych jest ponad miliard użytkowników. Część z nich na pewno zainteresuje się kierowaną przez was ofertą.
2. Budowanie wizerunku firmy – Facebook jest doskonałym narzędziem, które pozwala stworzyć bliską ludzkim potrzebom markę. Poprzez łączenie profesjonalizmu reprezentującego waszą firmę z przyjaznym podejściem, zwiększycie swoje szanse na rynku. Stałe publikowanie postów i regularne odpowiadanie na wiadomości zacieśnia zaufanie klientów do waszej firmy.
3. Promowanie swoich produktów lub usług – portal społecznościowy oferuje również funkcję Facebook Ads. Dzięki gromadzeniu danych dotyczących użytkowników portalu, stworzone przez was reklamy będą kierowane do ściśle oznaczonej grupy osób, wg. wieku, płci i zainteresowań. Nie musicie się więc martwić, że informacje o waszych produktach i usługach umkną uwadze społeczności Facebooka.
4. Ułatwiony monitoring konkurencji – posiadając fanpage swojej firmy możecie skorzystać z kolejnego narzędzia oferowanego przez portal – tzw. stron do obserwowania. Dzięki niemu macie dostęp do takich informacji jak : opublikowana przez konkurencję liczba postów, liczba polubień strony czy tzw. liczba interakcji, która wskazuje udostępnienia i reakcje na publikowane na konkretnym fanpage’u wpisy.
5. Niskie koszty – jest to bardzo ważna zaleta, w szczególności dla małych i dopiero rozwijających się firm. Założenie strony na Facebook’u jest całkowicie bezpłatne. Jedynie, na początku, możecie zapłacić za grafikę czy zdjęcia, którymi będziecie się posługiwać. Dodatkowe koszty generuje skorzystanie z funkcji Facebook Ads, jednak w porównaniu z innymi metodami reklamowania firmy, są one bardzo niskie.
6. Stały kontakt z klientami – odpowiednio prowadzony fanpage stworzy społeczność skupionej wokół marki konsumentów. Po pewnym czasie to zadowoleni z obsługi konsumenci będą reklamować wasze produkty lub usługi. Ponadto wystawiane przez nich opinie są często bardzo przydatne dla osób z zewnątrz, które dopiero zapoznają się z waszą ofertą.
Mamy nadzieję, że odpowiedzieliśmy wam na pytanie, dlaczego warto posiadać fanpage na FB. Na co czekacie? Do dzieła!
Agencja SEO IT Holding to lider w branży marketingu internetowego, specjalizujący się w optymalizacji wyszukiwarek internetowych. Nasze doświadczenie i ekspertyza sięgają ponad dziesięciu lat, łącząc w sobie nowoczesne technologie i sprawdzone strategie, aby dostarczać naszym klientom najwyższej jakości usługi pozycjonowania.
Z pasją i zaangażowaniem, nasz zespół profesjonalistów SEO pracuje nad tym, aby strony internetowe naszych klientów osiągały topowe pozycje w wynikach wyszukiwania. Rozumiemy, że sukces w świecie cyfrowym zależy od widoczności i autorytetu online, dlatego każde z naszych działań jest skrojone na miarę, by spełniać unikalne potrzeby i cele biznesowe naszych klientów.
W IT Holding wierzymy, że pozycjonowanie to nie tylko technika, ale przede wszystkim strategiczne podejście do budowania długoterminowej wartości dla marek i firm. Nasze usługi obejmują kompleksowe audyty SEO, optymalizację on-page i off-page, strategie content marketingowe oraz monitoring i analizę efektów działań SEO.
Jako autorzy wielu branżowych artykułów i publikacji, staramy się dzielić naszą wiedzą i doświadczeniem, pomagając przedsiębiorcom i marketerom lepiej zrozumieć dynamikę SEO i wykorzystać jej potencjał w rozwijaniu swojego biznesu online.