Agencja Interaktywna Łódź – Jako firma z branży marketingu internetowego, zapewnimy kompleksowe działania reklamowe, mające na celu zwiększenie sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów!

Agencja Interaktywna Łódź – IT Holding

Agencja Interaktywna IT Holding prowadzi skuteczne działania reklamowe w Łodzi od 2008 roku. Kluczowym obszarem naszych usług jest pozycjonowanie, kampanie Google Ads, reklama w Social Media oraz tworzenie stron i sklepów internetowych zoptymalizowanych pod wyszukiwarkę Google. Posiadamy setki zrealizowanych projektów w Łodzi. Dobrze znamy rynek produktów i usług, dlatego skutecznie dobieramy odpowiednie kanały dotarcia do klientów. Nasza Agencja Interaktywna z Łodzi pomoże Ci zaistnieć w internecie. Dzięki naszej pracy zdobędziesz nowych klientów i zwiększysz zyski swojej firmy.

Dlaczego Agencja Interaktywna z Łodzi?

Łódź to duże miasto, gdzie kampanie reklamowe wymagają szczególnego dopracowania, aby dotrzeć do wybranej grupy odbiorców. Oczywiście nie skupiamy się tylko i wyłącznie na samej Łodzi ale także na wszystkich okolicznych miejscowościach. Realizujemy również kampanie ogólnopolskie. Przy wyborze agencji interaktywnej ważne jest sprawdzenie jej oferty. Dla nas najważniejsze jest pozycjonowanie Łódź, gdyż oprócz Google Ads, to najlepszy kanał dotarcia do nowych klientów. Reklama Internetowa Łódź to także skuteczne Social Media. Wizerunek firmy w internecie jest równie ważny jak jej widoczność. Wybierz IT Holding – profesjonalną agencję interaktywną Łódź.

Co może zaproponować Agencja Interaktywna Łódź?

Agencja Interaktywna powinna posiadać w swojej ofercie szereg usług reklamowych związanych z strategią widoczności w internecie (np. na terenie Łodzi). Oprócz tego co oferuje Agencja SEO, powinny tam się znaleźć:

  • Projektowanie stron i sklepów internetowych
  • Hosting stron
  • Kampanie w Social Mediach
  • Content Marketing
  • Marketing Szeptany

Agencja Interaktywna Łódź IT Holding skutecznie zajmie się marketingiem internetowym. Stworzymy dla Ciebie indywidualną strategię marketingową i zajmiemy się wszystkimi obszarami, w których Warto pojawić się jako firma z danej branży. Gwarantujemy profesjonalne i indywidualne podejście do każdego klienta.

Cennik Agencji Interaktywnej z Łodzi

Koszt prowadzenia kampanii na terenie Łodzi jest różny. W przypadku stworzenia strony internetowej będzie to koszt jednorazowy, uzależniony od wymagań klienta i funkcjonalności. Pozycjonowanie Stron jak i Kampania SEM to już koszty miesięczne, których wycena jest indywidualna. Wszystko zależy tutaj od konkurencyjności oraz od liczby słów kluczowych, które mają być pozycjonowane lub dodane do kampanii linków sponsorowanych. Przy Social Media, na ogół ustalamy z klientem profil prowadzenia fanpage oraz budżet reklamowy oraz to czy chce docierać do osób z Łodzi czy jego klienci znajdują się na terenie całego kraju. Jeśli chcesz poznać wycenę i propozycję współpracy to napisz lub zadzwoń do Nas, pomożemy Ci w wyborze najlepszej strategii marketingowej dla Twojej Firmy!

agencja interaktywna kraków

Zobacz także:

Jako agencja SEO jesteśmy przygotowani na nowe wyzwania w 2020 roku. Nasza strategia onsite i offsite pozwoli Twojej firmie osiągnąć wysokie wyniki w wyszukiwarce Google. Dbamy o rozwój naszego zespołu, testujemy i nieustannie wprowadzamy nowe rozwiązania, dzięki którym jesteśmy w stanie osiągać wspaniałe wyniki.

Czas niezbędny do pozycjonowania strony zależy m.in. od stażu domeny oraz od konkurencyjności słów kluczowych. Dla prostych słów lokalnych czas jest dużo krótszy niż w przypadku słów ogólnopolskich związanych z bardzo konkurencyjnymi branżami. Szacunkowo prostsze słowa kluczowe mogą być pozycjonowane w czasie od kilku tygodniu do kilku miesięcy, słowa bardzo konkurencyjne to niekiedy kilkanaście miesięcy.

Cena pozycjonowania wynika ze strategii, dzięki której możliwe będzie osiągnięcie wysokich pozycji. Wszystko zależy od ilości i konkurencyjności słów kluczowych. Koszt strategii opierającej link building o działania content marketingowe będzie zdecydowanie droższy od prostej strategii linkowania. Koszt optymalizacji i publikacji treści również jest czynnikiem mającym wpływ na cenę usługi pozycjonowania. Innymi słowy, pozycjonowanie może być realizowane w budżecie od kilkuset do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.

Pierwsze efekty pozycjonowania widać już po przeprowadzonej optymalizacji, trwa ona na ogół od kilku dni do tygodnia. Od tego momentu również ruch do strony powinien stopniowo rosnąć.

Często klienci nie chcą rozmawiać o budżecie jakim dysponują na pozycjonowanie. Dla nas jest to istotna informacja, gdyż jesteśmy w stanie dopasować odpowiednio strategię działań, aby maksymalizować efekt. Przy niskich budżetach niekiedy pozycjonowanie może się zupełnie nie opłacać. Warto wtedy zastanowić się nad innymi działaniami związanymi z marketingiem internetowym.

Jeśli Twoja strona jest wykonana w szablonie HTML lub w CMSach typu WordPress, Joomla (bądź innych znanych), wtedy bez większych problemów strona powinna nadawać się do pozycjonowania. W przypadku dedykowanych systemów CMS niezbędna jest weryfikacja strony pod kątem możliwości wprowadzenia optymalizacji.




Oferujemy również