Agencja SEO IT Holding zajmie się optymalizacją Twojej strony internetowej. Skontaktuj się z nami, a my wybierzemy dla Ciebie najlepszą strategię i zajmiemy się wszelkimi działaniami mającymi na celu zwiększenie ruchu organicznego z wyszukiwarki Google.

Sztuka pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEO)

Search Engine Optimization (SEO), czyli tak zwana optymalizacja stron, pozwoli Ci na zajęcie korzystnego – pod względem kolejności – miejsca w wynikach wyszukiwania przeglądarki Google. Przekłada się to bezpośrednio na znaczne zwiększenie ilości osób, do której trafia oferta reklamowa Twojej firmy – a co za tym idzie, bezpośrednie zwiększenie sprzedaży.

Optymalizacja stron pozwala osiągnąć równie spektakularne korzyści, co reklama telewizyjna – przy czym jest od niej wielokrotnie tańsza. Możesz też samodzielnie wyznaczać wielkość swojego budżetu reklamowego oraz swobodnie dobierać odbiorców kampanii.

Na każdym etapie tworzenia strategii marketingowej w Internecie oddajemy do dyspozycji nasz zespół specjalistów, który wybierze dla Ciebie i Twojej firmy najbardziej optymalne rozwiązania pod względem skuteczności oraz poniesionych wydatków.

Agencja SEO

Agencja SEO

Agencja SEO IT Holding istnieje na rynku od 2008 roku. Od początku głównym profilem firmy było pozycjonowanie (SEO). Spółka IT Holding posiadała swoją filię w Stanach Zjednoczonych (Floryda), dzięki czemu nasi specjaliści zdobyli cenne doświadczenie, które również sprawdza się na polskim rynku. Jako agencja SEO, mamy swoje wypracowane rozwiązania, skutecznie realizujemy nasze kampanie i osiągamy wysokie wyniki. Dbamy o stały rozwój oraz stale analizujemy aktualne trendy, każdy nasz ruch jest dostosowany do profilu działalności klienta, jego niszy, konkurencji oraz grupy docelowej.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług SEO?

Nasza wiedza oparta jest na wielu latach doświadczeń i testów oraz na solidnych podstawach teoretycznych. Od początku istnienia firmy udało nam się skutecznie reagować na ciągłe zmiany w algorytmach wyszukiwarki Google. Wypracowaliśmy swoje standardy, które sukcesywnie wdrażamy na stronach naszych klientów. Cały czas ewoluujemy, wprowadzamy wszelkie nowinki techniczne, dzięki którym strony są lepiej zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek internetowych. Nasza Agencja SEO to nie tylko standardowe rozwiązania, to także dedykowane koncepcje dopasowane do Twojej branży. Weryfikujemy wiele czynników i proponujemy najlepszą strategię SEO dla Twojej strony. Dbamy o wysokie wyniki i praktycznie na bieżąco reagujemy na jakiekolwiek zmiany w wynikach.

Jako agencja SEO jesteśmy przygotowani na nowe wyzwania w 2020 roku. Nasza strategia onsite i offsite pozwoli Twojej firmie osiągnąć wysokie wyniki w wyszukiwarce Google. Dbamy o rozwój naszego zespołu, testujemy i nieustannie wprowadzamy nowe rozwiązania, dzięki którym jesteśmy w stanie osiągać wspaniałe wyniki.

Czas niezbędny do pozycjonowania strony zależy m.in. od stażu domeny oraz od konkurencyjności słów kluczowych. Dla prostych słów lokalnych czas jest dużo krótszy niż w przypadku słów ogólnopolskich związanych z bardzo konkurencyjnymi branżami. Szacunkowo prostsze słowa kluczowe mogą być pozycjonowane w czasie od kilku tygodniu do kilku miesięcy, słowa bardzo konkurencyjne to niekiedy kilkanaście miesięcy.

Cena pozycjonowania wynika ze strategii, dzięki której możliwe będzie osiągnięcie wysokich pozycji. Wszystko zależy od ilości i konkurencyjności słów kluczowych. Koszt strategii opierającej link building o działania content marketingowe będzie zdecydowanie droższy od prostej strategii linkowania. Koszt optymalizacji i publikacji treści również jest czynnikiem mającym wpływ na cenę usługi pozycjonowania. Innymi słowy, pozycjonowanie może być realizowane w budżecie od kilkuset do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.

Pierwsze efekty pozycjonowania widać już po przeprowadzonej optymalizacji, trwa ona na ogół od kilku dni do tygodnia. Od tego momentu również ruch do strony powinien stopniowo rosnąć.

Często klienci nie chcą rozmawiać o budżecie jakim dysponują na pozycjonowanie. Dla nas jest to istotna informacja, gdyż jesteśmy w stanie dopasować odpowiednio strategię działań, aby maksymalizować efekt. Przy niskich budżetach niekiedy pozycjonowanie może się zupełnie nie opłacać. Warto wtedy zastanowić się nad innymi działaniami związanymi z marketingiem internetowym.

Jeśli Twoja strona jest wykonana w szablonie HTML lub w CMSach typu WordPress, Joomla (bądź innych znanych), wtedy bez większych problemów strona powinna nadawać się do pozycjonowania. W przypadku dedykowanych systemów CMS niezbędna jest weryfikacja strony pod kątem możliwości wprowadzenia optymalizacji.




Oferujemy również