Google Analytics (GA) – Narzędzie internetowe które udostępnia statystyki stron WWW. Może pokazać jaki jest ruch na danej stronie oraz jego źródła. Od 2019 r. Google Analytics było najczęściej używaną usługą analizy stron w Internecie. Google Analytics zapewnia zestaw, który pozwala zbierać dane o użytkowaniu z aplikacji na iOS i Androida, znanej jako Google Analytics dla aplikacji mobilnych. Google Analytics może być blokowane przez przeglądarki, rozszerzenia przeglądarki, zapory i inne środki. Dzięki Google Analytics dowiesz się ile osób odwiedza Twoją stronę. Google Analytics to jedno z najważniejszych narzędzi do mierzenia efektów pozycjonowania, kampanii Ads oraz wszelkich działań promocyjnych w sieci. Możemy dowiedzieć się, skąd przychodzą do nas użytkownicy direct (bezpośrednio) referal (odesłania np. z innych stron), social (ruch z portali społecznościowych), organic (ruch z wyszukiwarki Google), paid (ruch z kampanii Ads).
Google Analytics
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Sponsored Links
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Co to jest Marketing?
- Co to jest indeksowanie?
- Content
- Co to jest E-commerce?
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Adres IP
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Google Moja Firma
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Czym są czynniki rankingowe?
- User Intent
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Featured Snippet
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Thin content
- Co to jest przekierowanie 301?
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Crawlability