Google Analytics (GA) – Narzędzie internetowe które udostępnia statystyki stron WWW. Może pokazać jaki jest ruch na danej stronie oraz jego źródła. Od 2019 r. Google Analytics było najczęściej używaną usługą analizy stron w Internecie. Google Analytics zapewnia zestaw, który pozwala zbierać dane o użytkowaniu z aplikacji na iOS i Androida, znanej jako Google Analytics dla aplikacji mobilnych. Google Analytics może być blokowane przez przeglądarki, rozszerzenia przeglądarki, zapory i inne środki. Dzięki Google Analytics dowiesz się ile osób odwiedza Twoją stronę. Google Analytics to jedno z najważniejszych narzędzi do mierzenia efektów pozycjonowania, kampanii Ads oraz wszelkich działań promocyjnych w sieci. Możemy dowiedzieć się, skąd przychodzą do nas użytkownicy direct (bezpośrednio) referal (odesłania np. z innych stron), social (ruch z portali społecznościowych), organic (ruch z wyszukiwarki Google), paid (ruch z kampanii Ads).
Google Analytics
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Breadcrumbs
- Street View
- Co to jest E-commerce?
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Landing Page – Co to jest?
- Co to jest ruch organiczny?
- Google Doodle
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Co to jest Framework?
- Ban w Google
- Linki Przychodzące
- Adres IP
- Crawlability
- Kim jest Webmaster?
- Barnacle SEO
- Atrybut ALT
- Structured Data (Schema.org)
- Co to jest 502 bad gateway?
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Co to jest pozycja w Google?