Google Analytics (GA) – Narzędzie internetowe które udostępnia statystyki stron WWW. Może pokazać jaki jest ruch na danej stronie oraz jego źródła. Od 2019 r. Google Analytics było najczęściej używaną usługą analizy stron w Internecie. Google Analytics zapewnia zestaw, który pozwala zbierać dane o użytkowaniu z aplikacji na iOS i Androida, znanej jako Google Analytics dla aplikacji mobilnych. Google Analytics może być blokowane przez przeglądarki, rozszerzenia przeglądarki, zapory i inne środki. Dzięki Google Analytics dowiesz się ile osób odwiedza Twoją stronę. Google Analytics to jedno z najważniejszych narzędzi do mierzenia efektów pozycjonowania, kampanii Ads oraz wszelkich działań promocyjnych w sieci. Możemy dowiedzieć się, skąd przychodzą do nas użytkownicy direct (bezpośrednio) referal (odesłania np. z innych stron), social (ruch z portali społecznościowych), organic (ruch z wyszukiwarki Google), paid (ruch z kampanii Ads).
Google Analytics
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Google Adsense
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Broken links
- Co to jest ruch organiczny?
- Google Doodle
- User Intent
- Współczynnik Konwersji
- Fresh Site Bonus
- Carousel Results
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- AIDA
- Behavior Flow Report
- Dead Link
- Content Management System (CMS)
- Reklama Google – Co to jest?
- Autouzupełnianie
- Thin content
- Co to jest User Agent?