Google Analytics (GA) – Narzędzie internetowe które udostępnia statystyki stron WWW. Może pokazać jaki jest ruch na danej stronie oraz jego źródła. Od 2019 r. Google Analytics było najczęściej używaną usługą analizy stron w Internecie. Google Analytics zapewnia zestaw, który pozwala zbierać dane o użytkowaniu z aplikacji na iOS i Androida, znanej jako Google Analytics dla aplikacji mobilnych. Google Analytics może być blokowane przez przeglądarki, rozszerzenia przeglądarki, zapory i inne środki. Dzięki Google Analytics dowiesz się ile osób odwiedza Twoją stronę. Google Analytics to jedno z najważniejszych narzędzi do mierzenia efektów pozycjonowania, kampanii Ads oraz wszelkich działań promocyjnych w sieci. Możemy dowiedzieć się, skąd przychodzą do nas użytkownicy direct (bezpośrednio) referal (odesłania np. z innych stron), social (ruch z portali społecznościowych), organic (ruch z wyszukiwarki Google), paid (ruch z kampanii Ads).
Google Analytics
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Crawler
- Bing Ads
- Featured Snippet
- Thin content
- Współczynnik Konwersji
- Voice Search
- Disavow Links Tool
- Exact Match Domain
- Call to Action (CTA)
- Doorway Page
- AMP
- Structured Data (Schema.org)
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Copywriting
- Baidu
- Google Ads (AdWords)
- Słownik SEO SEM
- Broken links
- Kim jest Webmaster?
- Lejek konwersji