User intent – Zamiar użytkownika – mówi nam, czego szuka użytkownik poprzez zapytanie za pośrednictwem wyszukiwarki. Zamiar użytkownika bierze pod uwagę słowa kluczowe użyte w zapytaniach, ale wykracza poza nie, starając się zrozumieć kontekst i intencję tych słów. Można wyróżnić trzy główne typy zamiarów użytkownika: informacyjny – gdy użytkownik szuka informacji na temat słowa kluczowego, nawigacyjny – gdy odwiedzający próbuje znaleźć określoną stronę internetową, i transakcyjny – gdy zapytanie wyszukiwania, pokazuje zamiar zakupu produktu lub wykonania innego rodzaju transakcji. Odpowiednie dopasowanie słów kluczowych do zamiarów użytkownika ma wpływ na zwrot kosztów pozycjonowania lub osiągnięcie założonych celów.
User Intent
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Linki Przychodzące
- Konwersja
- Cache
- Disavow backlinks
- Cost Per Click (CPC)
- Doorway Page
- Google Analytics
- Exact Match Domain
- Baidu
- Google Shopping Ads
- Google Ads Keyword Planner
- Content Management System (CMS)
- Algorithmic Penalty
- Ban w Google
- Atrybut ALT
- Google Ads (AdWords)
- Broken link building
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Sitemap
- Structured Data (Schema.org)