User intent – Zamiar użytkownika – mówi nam, czego szuka użytkownik poprzez zapytanie za pośrednictwem wyszukiwarki. Zamiar użytkownika bierze pod uwagę słowa kluczowe użyte w zapytaniach, ale wykracza poza nie, starając się zrozumieć kontekst i intencję tych słów. Można wyróżnić trzy główne typy zamiarów użytkownika: informacyjny – gdy użytkownik szuka informacji na temat słowa kluczowego, nawigacyjny – gdy odwiedzający próbuje znaleźć określoną stronę internetową, i transakcyjny – gdy zapytanie wyszukiwania, pokazuje zamiar zakupu produktu lub wykonania innego rodzaju transakcji. Odpowiednie dopasowanie słów kluczowych do zamiarów użytkownika ma wpływ na zwrot kosztów pozycjonowania lub osiągnięcie założonych celów.
User Intent
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Behavior Flow Report
- Czym jest grupa docelowa?
- Sitemap
- Ban w Google
- Co to jest adres URL?
- Co to jest 403 Forbidden?
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Doorway Page
- Structured Data (Schema.org)
- Słownik SEO SEM
- Broken links
- Linki Przychodzące
- Dead Link
- Co to jest 502 bad gateway?
- Crawl Budget
- Copywriting – Co to jest?
- Google Doodle
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- UX – User Experience
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?