User intent – Zamiar użytkownika – mówi nam, czego szuka użytkownik poprzez zapytanie za pośrednictwem wyszukiwarki. Zamiar użytkownika bierze pod uwagę słowa kluczowe użyte w zapytaniach, ale wykracza poza nie, starając się zrozumieć kontekst i intencję tych słów. Można wyróżnić trzy główne typy zamiarów użytkownika: informacyjny – gdy użytkownik szuka informacji na temat słowa kluczowego, nawigacyjny – gdy odwiedzający próbuje znaleźć określoną stronę internetową, i transakcyjny – gdy zapytanie wyszukiwania, pokazuje zamiar zakupu produktu lub wykonania innego rodzaju transakcji. Odpowiednie dopasowanie słów kluczowych do zamiarów użytkownika ma wpływ na zwrot kosztów pozycjonowania lub osiągnięcie założonych celów.
User Intent
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Algortym Google
- Cache
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Co to jest adres URL?
- Street View
- Kim jest Specjalista SEO?
- Fresh Site Bonus
- Featured Snippet
- Google Doodle
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Czym są czynniki rankingowe?
- Disavow Links Tool
- Copywriting – Co to jest?
- Structured Data (Schema.org)
- Behavior Flow Report
- Copywriting
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Content Delivery Network (CDN)
- Co to jest User Agent?
- Hasło Reklamowe – Co to jest?