User intent – Zamiar użytkownika – mówi nam, czego szuka użytkownik poprzez zapytanie za pośrednictwem wyszukiwarki. Zamiar użytkownika bierze pod uwagę słowa kluczowe użyte w zapytaniach, ale wykracza poza nie, starając się zrozumieć kontekst i intencję tych słów. Można wyróżnić trzy główne typy zamiarów użytkownika: informacyjny – gdy użytkownik szuka informacji na temat słowa kluczowego, nawigacyjny – gdy odwiedzający próbuje znaleźć określoną stronę internetową, i transakcyjny – gdy zapytanie wyszukiwania, pokazuje zamiar zakupu produktu lub wykonania innego rodzaju transakcji. Odpowiednie dopasowanie słów kluczowych do zamiarów użytkownika ma wpływ na zwrot kosztów pozycjonowania lub osiągnięcie założonych celów.
User Intent
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Baidu
- Google Ads (AdWords)
- Crawl Budget
- Co to jest Digital Marketing?
- Structured Data (Schema.org)
- Behavior Flow Report
- Featured Snippet
- Lejek konwersji
- Disavow Links Tool
- Disavow backlinks
- Co to jest 502 bad gateway?
- Carousel Results
- Content pruning
- Bing Ads
- Thin content
- Co to jest Link Afiliacyjny?
- Google Analytics
- User Generated Content (UGC)
- Google Search Quality Raters