User intent – Zamiar użytkownika – mówi nam, czego szuka użytkownik poprzez zapytanie za pośrednictwem wyszukiwarki. Zamiar użytkownika bierze pod uwagę słowa kluczowe użyte w zapytaniach, ale wykracza poza nie, starając się zrozumieć kontekst i intencję tych słów. Można wyróżnić trzy główne typy zamiarów użytkownika: informacyjny – gdy użytkownik szuka informacji na temat słowa kluczowego, nawigacyjny – gdy odwiedzający próbuje znaleźć określoną stronę internetową, i transakcyjny – gdy zapytanie wyszukiwania, pokazuje zamiar zakupu produktu lub wykonania innego rodzaju transakcji. Odpowiednie dopasowanie słów kluczowych do zamiarów użytkownika ma wpływ na zwrot kosztów pozycjonowania lub osiągnięcie założonych celów.
User Intent
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Shopping Ads
- Co to jest 502 bad gateway?
- Czym są opinie w Google?
- Duplicate Content
- Disavow backlinks
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Structured Data (Schema.org)
- Sponsored Links
- Google Analytics
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Content Delivery Network (CDN)
- Algortym Google
- Google Doodle
- Dead Link
- Współczynnik Konwersji
- Broken links
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Content Management System (CMS)
- Call to Action (CTA)
