Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest przekierowanie 301?
- Kim jest Webmaster?
- Ban w Google
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Co to jest Framework?
- Co to jest indeksowanie?
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Street View
- Czym jest WordPress?
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Content
- Google Shopping Ads
- UX – User Experience
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Co to jest 403 Forbidden?
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Bing Ads
- Google Search Quality Raters
- Broken link building
- Crawler