Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Disavow Links Tool
- Co to jest Marketing?
- Crawlability
- Copywriting
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Content Delivery Network (CDN)
- Google Moja Firma
- Dead Link
- Kim jest Webmaster?
- Słownik SEO SEM
- Google Search Console
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Answer Boxes
- Co to jest nazwa domeny?
- Czym jest WordPress?
- Co to jest Link Afiliacyjny?
- Crawl Budget
- Algorithmic Penalty
- Content
- Structured Data (Schema.org)