Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Moja Firma
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Co to jest E-commerce?
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Google Analytics
- Co to jest 502 bad gateway?
- Co to jest LinkedIn?
- Voice Search
- AMP
- Copywriting – Co to jest?
- Co to jest przekierowanie 301?
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Responsywność – Co to jest?
- Co to jest JSON-LD?
- Disavow backlinks
- Anchor Text
- Co to jest Digital Marketing?
- Carousel Results
- Breadcrumbs