Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Atrybut ALT
- Bing Ads
- Algorithmic Penalty
- Współczynnik Konwersji
- User Intent
- Copywriting
- Lejek konwersji
- Google Search Quality Raters
- Konwersja
- Breadcrumbs
- Cost Per Click (CPC)
- Sitemap
- User Generated Content (UGC)
- Google Adsense
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Sponsored Links
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Dead Link
- Google Shopping Ads
- AMP