Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Content Management System (CMS)
- Ban w Google
- Linki Przychodzące
- Google Shopping Ads
- Czym jest WordPress?
- Google Search Quality Raters
- AIDA
- Algortym Google
- Black Hat SEO (BHS)
- Broken link building
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- User Generated Content (UGC)
- Baidu
- Voice Search
- Anchor Text
- Sitemap
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Fresh Site Bonus
- Exact Match Domain
- Call to Action (CTA)