Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Reklama Google – Co to jest?
- Carousel Results
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Sitemap
- Co to jest JSON-LD?
- Co to jest FTP?
- Geolokalizacja – Co to jest?
- User Generated Content (UGC)
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Algorithmic Penalty
- Co to jest nazwa domeny?
- Kim jest Webmaster?
- Anchor Text
- Co to jest ruch organiczny?
- Content pruning
- Google Ads (AdWords)
- Co to jest E-commerce?
- Czym są opinie w Google?
- Disavow Links Tool
- Baidu