Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Crawl Budget
- Landing Page – Co to jest?
- Co to jest pozycja w Google?
- Broken link building
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- User Intent
- Czym jest WordPress?
- Lejek konwersji
- Sitemap
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- AIDA
- Cost Per Click (CPC)
- Co to jest JSON-LD?
- Co to jest Webinar?
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Reklama Google – Co to jest?
- Adres IP
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Broken links