Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Cache
- Co to jest E-commerce?
- Google Analytics
- Co to jest Marketing?
- Copywriting – Co to jest?
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Czym są opinie w Google?
- Co to jest LinkedIn?
- Google Moja Firma
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Crawl Budget
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Autouzupełnianie
- Google Merchant Center – Co to jest?
- AIDA
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Voice Search
- Featured Snippet