Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Współczynnik Konwersji
- Crawlability
- Autouzupełnianie
- Content pruning
- Breadcrumbs
- Kim jest Webmaster?
- Thin content
- Lejek konwersji
- Voice Search
- Answer Boxes
- Algorithmic Penalty
- Sponsored Links
- Cache
- Google Doodle
- Czym jest WordPress?
- Content Marketing
- Content
- Alexa Rank
- Broken link building
- User Intent