Broken links – Są to odnośniki do stron, które nie istnieją np. zostały przeniesione na inny adres lub ktoś je usunął. Po kliknięciu w uszkodzony link, wyskoczy błąd strony 404 lub podobny komunikat wyjaśniający, że strona internetowa nie jest dostępna. Wyszukiwarki traktują linki jako wyznacznik jakości witryny. Linki do witryny i linki w witrynie mogą wpływać na pozycjonowanie witryny w wynikach wyszukiwania. Z tego powodu najlepszą praktyką jest usuwanie lub aktualizowanie uszkodzonych linków.
Broken links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Analytics
- Cache
- Alexa Rank
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Algorithmic Penalty
- Keyword Stuffing
- Google Ads Keyword Planner
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- AIDA
- Co to jest UTM?
- Google Search Console
- Co to jest LinkedIn?
- Co to jest E-commerce?
- Co to jest WebP?
- Copywriting
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Adres IP
- Cost Per Click (CPC)
- Geolokalizacja – Co to jest?