Broken links – Są to odnośniki do stron, które nie istnieją np. zostały przeniesione na inny adres lub ktoś je usunął. Po kliknięciu w uszkodzony link, wyskoczy błąd strony 404 lub podobny komunikat wyjaśniający, że strona internetowa nie jest dostępna. Wyszukiwarki traktują linki jako wyznacznik jakości witryny. Linki do witryny i linki w witrynie mogą wpływać na pozycjonowanie witryny w wynikach wyszukiwania. Z tego powodu najlepszą praktyką jest usuwanie lub aktualizowanie uszkodzonych linków.
Broken links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Bing Ads
- Anchor Text
- Barnacle SEO
- Doorway Page
- Breadcrumbs
- Google Analytics
- Google Ads (AdWords)
- Cost Per Click (CPC)
- Algortym Google
- Voice Search
- Google Search Quality Raters
- Ban w Google
- Copywriting
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Answer Boxes
- Duplicate Content
- Broken link building
- Behavior Flow Report
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Współczynnik Konwersji