Conversion funnel – Lejek konwersji – Graficzne przedstawienie procesu, w którym odwiedzający daną stronę internetową wykonują pożądane działanie. Metafora ścieżki służy do opisu sposobu, w jaki użytkownicy są kierowani do celu, z mniejszą liczbą opcji nawigacji na każdym etapie. Korzystając z tej metafory, działania reklamowe mogą być skierowane do potencjalnych klientów „górnej ścieżki”, „średniej ścieżki” lub „dolnej ścieżki”.
Lejek konwersji
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- AIDA
- Google Analytics
- Google Shopping Ads
- Współczynnik Konwersji
- Dead Link
- Disavow backlinks
- Adres IP
- Content Marketing
- Google Data Centers
- Crawler
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Algorithmic Penalty
- Anchor Text
- Behavior Flow Report
- Linki Przychodzące
- Atrybut ALT
- User Generated Content (UGC)
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Broken links
- Disavow Links Tool