Conversion funnel – Lejek konwersji – Graficzne przedstawienie procesu, w którym odwiedzający daną stronę internetową wykonują pożądane działanie. Metafora ścieżki służy do opisu sposobu, w jaki użytkownicy są kierowani do celu, z mniejszą liczbą opcji nawigacji na każdym etapie. Korzystając z tej metafory, działania reklamowe mogą być skierowane do potencjalnych klientów „górnej ścieżki”, „średniej ścieżki” lub „dolnej ścieżki”.
Lejek konwersji
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Broken links
- Voice Search
- Czym jest WordPress?
- Content Delivery Network (CDN)
- Broken link building
- Sponsored Links
- Structured Data (Schema.org)
- Content
- Google Moja Firma
- UX – User Experience
- Linki Przychodzące
- User Generated Content (UGC)
- Słownik SEO SEM
- Konwersja
- Google Search Quality Raters
- Copywriting
- User Intent
- Atrybut ALT
- Crawlability