Anchor Text – Jest to słowo lub fraza, w której jest zawarty link do jakiejś strony. W kodzie strony wygląda to następująco: <a href=”adres pozycjonowanej strony”>wybrane wyrażenie</ a>. Innymi słowy to klikalny tekst w hiperłączu. Najlepsze praktyki SEO wymagają, aby tekst odpowiadał stronie, do której prowadzi link, a nie tekst ogólny. Kolorowy, podkreślony tekst jest najczęstszy, ponieważ jest standardem internetowym, chociaż można zmienić kolor i podkreślenie za pomocą kodu HTML. Słowa kluczowe w tekście zakotwiczenia są jednym z wielu sygnałów wykorzystywanych przez wyszukiwarki do określania tematu strony internetowej. Słowa zawarte w tekście pomagają ustalić pozycję strony w rankingu dla wyszukiwarek takich jak Google, Yahoo i Bing.
Anchor Text
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Search Quality Raters
- Cost Per Click (CPC)
- Dead Link
- Google Analytics
- Google Ads Keyword Planner
- Doorway Page
- Google Ads (AdWords)
- Adres IP
- Cache
- Google Data Centers
- Content Management System (CMS)
- Content Delivery Network (CDN)
- Voice Search
- Google Search Console
- Structured Data (Schema.org)
- User Intent
- Sitemap
- Crawler
- Black Hat SEO (BHS)
- Behavior Flow Report