Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Carousel Results
- Anchor Text
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Czym jest WordPress?
- Content Management System (CMS)
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Crawl Budget
- Google Shopping Ads
- Exact Match Domain
- Content pruning
- Dead Link
- Adres IP
- Autouzupełnianie
- Współczynnik Konwersji
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- UX – User Experience
- Black Hat SEO (BHS)
- Behavior Flow Report
- Sponsored Links
- Google Ads (AdWords)