Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Disavow Links Tool
- Google Shopping Ads
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- Alexa Rank
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Google Doodle
- Google Analytics
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Exact Match Domain
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Copywriting
- Broken link building
- Współczynnik Konwersji
- Czym jest WordPress?
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Thin content
- Content
- Co to jest 403 Forbidden?
- Cache