Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Breadcrumbs
- Content Marketing
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Lejek konwersji
- Answer Boxes
- Adres IP
- Content Management System (CMS)
- Kim jest Specjalista SEO?
- Co to jest indeksowanie?
- Co to jest ruch organiczny?
- Keyword Stuffing
- AIDA
- Sponsored Links
- Google Analytics
- Baidu
- Cost Per Click (CPC)
- Kim jest Webmaster?
- Disavow Links Tool
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?