Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest FTP?
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Co to jest przekierowanie 301?
- Content
- Autouzupełnianie
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Co to jest User Agent?
- Google Analytics
- Bing Ads
- Współczynnik Konwersji
- Co to jest Marketing?
- Kim jest Specjalista SEO?
- Answer Boxes
- Google Ads Keyword Planner
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Barnacle SEO
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Co to jest Digital Marketing?
- Adres IP
- Co to jest Link Afiliacyjny?