Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Behavior Flow Report
- Google Doodle
- Współczynnik Konwersji
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Co to jest FTP?
- Atrybut ALT
- Co to jest Framework?
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- Google Search Console
- Reklama Google – Co to jest?
- Algortym Google
- Cache
- Sponsored Links
- Crawlability
- Structured Data (Schema.org)
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Co to jest 403 Forbidden?
- Google Analytics
- Dead Link
- Anchor Text