Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Barnacle SEO
- Content
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Google Search Console
- Copywriting – Co to jest?
- Kim jest Specjalista SEO?
- Co to jest JSON-LD?
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Answer Boxes
- Co to jest WebP?
- Google Ads Keyword Planner
- Co to jest E-commerce?
- Featured Snippet
- Sponsored Links
- Google Shopping Ads
- AMP
- User Generated Content (UGC)
- Crawler
- Google Doodle
- Google Ads (AdWords)