Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Data Centers
- Linki Przychodzące
- Exact Match Domain
- Content Delivery Network (CDN)
- Broken links
- Google Shopping Ads
- User Generated Content (UGC)
- Google Search Console
- Copywriting
- Black Hat SEO (BHS)
- Crawl Budget
- Google Ads (AdWords)
- Duplicate Content
- Alexa Rank
- Disavow Links Tool
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Google Analytics
- Algortym Google
- Sponsored Links
- Google Ads Keyword Planner