Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Broken links
- Sponsored Links
- Bing Ads
- Co to jest LinkedIn?
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Google Adsense
- Disavow Links Tool
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Co to jest ruch organiczny?
- Baidu
- Landing Page – Co to jest?
- Copywriting – Co to jest?
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Content Management System (CMS)
- Co to jest Digital Marketing?
- Crawl Budget
- Adres IP
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Responsywność – Co to jest?
- Co to jest Domain Rating (DR)?
