Disavow backlinks – Zrzekanie się linków przychodzących – Prośba do Google o niebranie pod uwagę niechcianych linków przychodzących do naszej strony. Znajduje zastosowanie przykładowo przy nienaturalnych lub spamerskich linkach, z którymi nie mieliśmy nic wspólnego bądź po nałożeniu przez Google kary ręcznej – Instrukcja z Działu Pomocy Google. Warto analizować profil linków przychodzących do swojej witryny. W pozycjonowaniu linki pełnią jeden z najważniejszych czynników, dlatego ich profil i jakość jest tak ważna. W przypadku zaobserwowania spadku pozycji, jeśli zauważyliśmy nagły przyrost linków niskiej jakości ze stron o innej tematyce, często zagranicznych, wtedy warto sporządzić listę takich miejsc i zgłosić je do wyszukiwarki Google poprzez plik „disavow„.
Disavow backlinks
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest adres URL?
- User Generated Content (UGC)
- Czym są czynniki rankingowe?
- Co to jest ruch organiczny?
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Co to jest LinkedIn?
- Reklama Google – Co to jest?
- Content Delivery Network (CDN)
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Duplicate Content
- Content
- Co to jest indeksowanie?
- Co to jest Link Afiliacyjny?
- Konwersja
- Google Doodle
- Fresh Site Bonus
- Content Management System (CMS)
- Copywriting
- Keyword Stuffing