Disavow backlinks – Zrzekanie się linków przychodzących – Prośba do Google o niebranie pod uwagę niechcianych linków przychodzących do naszej strony. Znajduje zastosowanie przykładowo przy nienaturalnych lub spamerskich linkach, z którymi nie mieliśmy nic wspólnego bądź po nałożeniu przez Google kary ręcznej – Instrukcja z Działu Pomocy Google. Warto analizować profil linków przychodzących do swojej witryny. W pozycjonowaniu linki pełnią jeden z najważniejszych czynników, dlatego ich profil i jakość jest tak ważna. W przypadku zaobserwowania spadku pozycji, jeśli zauważyliśmy nagły przyrost linków niskiej jakości ze stron o innej tematyce, często zagranicznych, wtedy warto sporządzić listę takich miejsc i zgłosić je do wyszukiwarki Google poprzez plik „disavow„.
Disavow backlinks
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Exact Match Domain
- Co to jest Digital Marketing?
- Współczynnik Konwersji
- Baidu
- Linki Przychodzące
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Disavow Links Tool
- Ban w Google
- Street View
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- AMP
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- User Intent
- Google Ads (AdWords)
- Co to jest indeksowanie?
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Behavior Flow Report
- Czym są opinie w Google?
- Google Shopping Ads
- Co to jest User Agent?