User Experience (UX) –Doświadczenie użytkownika – Doświadczenie użytkownika (UX) to emocje i postawy danej osoby związane z korzystania z określonego produktu, systemu lub usługi. Obejmuje praktyczne, empiryczne, uczuciowe, znaczące i cenne aspekty interakcji człowiek-komputer i własności produktu. Ponadto obejmuje postrzeganie przez człowieka aspektów systemu, takich jak użyteczność, łatwość użycia i wydajność. Doświadczenie użytkownika może mieć charakter subiektywny w takim stopniu, w jakim dotyczy indywidualne postrzeganie i myślenie w odniesieniu do produktu lub systemu. Doświadczenie użytkownika zmienia się dynamicznie, stale zmieniając się w czasie ze względu na zmieniające się okoliczności użytkowania. W pozycjonowaniu kwestie związane z UX pomagają konwertować ruch pozyskany z wyszukiwarki.
UX – User Experience
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Analytics
- Lejek konwersji
- Disavow Links Tool
- Google Shopping Ads
- Cost Per Click (CPC)
- Google Data Centers
- Bing Ads
- Google Adsense
- Fresh Site Bonus
- Copywriting
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- AIDA
- Barnacle SEO
- Anchor Text
- Ban w Google
- Broken links
- Sponsored Links
- Crawlability
- Współczynnik Konwersji
- User Intent