Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Breadcrumbs
- Bing Ads
- Duplicate Content
- Disavow Links Tool
- Content Delivery Network (CDN)
- Black Hat SEO (BHS)
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Słownik SEO SEM
- Lejek konwersji
- Crawl Budget
- Featured Snippet
- Content Management System (CMS)
- Broken link building
- AIDA
- Barnacle SEO
- Google Search Console
- Google Shopping Ads
- Structured Data (Schema.org)
- Linki Przychodzące
- User Generated Content (UGC)