Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Doodle
- Thin content
- Alexa Rank
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Baidu
- Call to Action (CTA)
- Black Hat SEO (BHS)
- UX – User Experience
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Content Management System (CMS)
- User Generated Content (UGC)
- Crawlability
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Broken link building
- Google Data Centers
- User Intent
- Behavior Flow Report
- Breadcrumbs
- Ban w Google
- Cost Per Click (CPC)