Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Czym jest WordPress?
- User Intent
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Sitemap
- Content
- Czym jest grupa docelowa?
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Google Analytics
- Co to jest WebP?
- Google Ads (AdWords)
- Co to jest Marketing?
- Kim jest Webmaster?
- Doorway Page
- Adres IP
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- Czym są czynniki rankingowe?