Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Ads (AdWords)
- User Generated Content (UGC)
- Sponsored Links
- Broken links
- Algortym Google
- Voice Search
- Konwersja
- Google Doodle
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Google Data Centers
- Cost Per Click (CPC)
- Featured Snippet
- Content Delivery Network (CDN)
- Crawlability
- Content Marketing
- Carousel Results
- Google Moja Firma
- Barnacle SEO
- Disavow backlinks
- Thin content