Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- Co to jest adres URL?
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Voice Search
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Co to jest pozycja w Google?
- Współczynnik Konwersji
- AIDA
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- User Generated Content (UGC)
- Google Data Centers
- Algortym Google
- Broken link building
- Broken links
- Sponsored Links
- Atrybut ALT
- AMP
- Cache
- Kim jest Specjalista SEO?