Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Dead Link
- Google Search Quality Raters
- Breadcrumbs
- Czym jest grupa docelowa?
- Google Ads Keyword Planner
- Google Search Console
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Google Moja Firma
- Voice Search
- Featured Snippet
- Co to jest Link Afiliacyjny?
- Czym są opinie w Google?
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Lejek konwersji
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Content Management System (CMS)
- Autouzupełnianie
- Czym jest WordPress?