Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Konwersja
- Answer Boxes
- Google Shopping Ads
- Content pruning
- Keyword Stuffing
- Broken links
- Czym są opinie w Google?
- UX – User Experience
- Co to jest User Agent?
- Doorway Page
- Google Moja Firma
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Co to jest 403 Forbidden?
- Featured Snippet
- Content Marketing
- Kim jest Webmaster?
- Google Search Quality Raters
- Co to jest przekierowanie 301?
- Barnacle SEO