Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- AMP
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Co to jest Marketing?
- Co to jest Link Afiliacyjny?
- Behavior Flow Report
- Co to jest Framework?
- Atrybut ALT
- Co to jest Digital Marketing?
- Doorway Page
- Carousel Results
- Voice Search
- Call to Action (CTA)
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- Content
- Kim jest Specjalista SEO?
- Crawl Budget
- Reklama Google – Co to jest?
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Fresh Site Bonus