Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Call to Action (CTA)
- Copywriting – Co to jest?
- Google Doodle
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Exact Match Domain
- Google Search Console
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Thin content
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Content Delivery Network (CDN)
- Co to jest Framework?
- Featured Snippet
- Crawl Budget
- Bing Ads
- Google Shopping Ads
- Barnacle SEO
- Google Analytics