Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Broken link building
- Crawler
- AIDA
- Sitemap
- Disavow backlinks
- Adres IP
- UX – User Experience
- Featured Snippet
- Content
- Anchor Text
- Carousel Results
- Współczynnik Konwersji
- User Generated Content (UGC)
- Call to Action (CTA)
- Dead Link
- Exact Match Domain
- Ban w Google
- Atrybut ALT
- Baidu
- Content Delivery Network (CDN)