Disavow backlinks – Zrzekanie się linków przychodzących – Prośba do Google o niebranie pod uwagę niechcianych linków przychodzących do naszej strony. Znajduje zastosowanie przykładowo przy nienaturalnych lub spamerskich linkach, z którymi nie mieliśmy nic wspólnego bądź po nałożeniu przez Google kary ręcznej – Instrukcja z Działu Pomocy Google. Warto analizować profil linków przychodzących do swojej witryny. W pozycjonowaniu linki pełnią jeden z najważniejszych czynników, dlatego ich profil i jakość jest tak ważna. W przypadku zaobserwowania spadku pozycji, jeśli zauważyliśmy nagły przyrost linków niskiej jakości ze stron o innej tematyce, często zagranicznych, wtedy warto sporządzić listę takich miejsc i zgłosić je do wyszukiwarki Google poprzez plik „disavow„.
Disavow backlinks
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Ban w Google
- Google Shopping Ads
- Google Ads (AdWords)
- AMP
- Współczynnik Konwersji
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Adres IP
- Voice Search
- Barnacle SEO
- Alexa Rank
- Google Ads Keyword Planner
- Sitemap
- Czym jest WordPress?
- Bing Ads
- Crawl Budget
- Kim jest Webmaster?
- Disavow Links Tool
- Content Management System (CMS)
- Google Search Console
- Dead Link