Disavow backlinks – Zrzekanie się linków przychodzących – Prośba do Google o niebranie pod uwagę niechcianych linków przychodzących do naszej strony. Znajduje zastosowanie przykładowo przy nienaturalnych lub spamerskich linkach, z którymi nie mieliśmy nic wspólnego bądź po nałożeniu przez Google kary ręcznej – Instrukcja z Działu Pomocy Google. Warto analizować profil linków przychodzących do swojej witryny. W pozycjonowaniu linki pełnią jeden z najważniejszych czynników, dlatego ich profil i jakość jest tak ważna. W przypadku zaobserwowania spadku pozycji, jeśli zauważyliśmy nagły przyrost linków niskiej jakości ze stron o innej tematyce, często zagranicznych, wtedy warto sporządzić listę takich miejsc i zgłosić je do wyszukiwarki Google poprzez plik „disavow„.
Disavow backlinks
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Copywriting – Co to jest?
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Co to jest Marketing?
- Algortym Google
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Anchor Text
- Google Shopping Ads
- Copywriting
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Responsywność – Co to jest?
- Google Moja Firma
- Voice Search
- Breadcrumbs
- Co to jest UTM?
- Algorithmic Penalty
- User Intent
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Współczynnik Konwersji
- Co to jest 502 bad gateway?