Disavow backlinks – Zrzekanie się linków przychodzących – Prośba do Google o niebranie pod uwagę niechcianych linków przychodzących do naszej strony. Znajduje zastosowanie przykładowo przy nienaturalnych lub spamerskich linkach, z którymi nie mieliśmy nic wspólnego bądź po nałożeniu przez Google kary ręcznej – Instrukcja z Działu Pomocy Google. Warto analizować profil linków przychodzących do swojej witryny. W pozycjonowaniu linki pełnią jeden z najważniejszych czynników, dlatego ich profil i jakość jest tak ważna. W przypadku zaobserwowania spadku pozycji, jeśli zauważyliśmy nagły przyrost linków niskiej jakości ze stron o innej tematyce, często zagranicznych, wtedy warto sporządzić listę takich miejsc i zgłosić je do wyszukiwarki Google poprzez plik „disavow„.
Disavow backlinks
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Cost Per Click (CPC)
- AIDA
- Sitemap
- Google Search Console
- Czym jest WordPress?
- Street View
- Content
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Doorway Page
- Duplicate Content
- Thin content
- Co to jest Marketing?
- Content Marketing
- Disavow Links Tool
- Anchor Text
- Lejek konwersji
- Co to jest E-commerce?
- Bing Ads
- Landing Page – Co to jest?
- Google Adsense