Conversational search – Wyszukiwanie konwersacyjne – Wyszukiwanie przy którym nie trzeba przy kolejnym pytaniu wymieniać przedmiotu naszego pytania. Wyszukiwarka rozpoznaje temat i odpowiednio dopasowuje wyniki. Jest to nowy rodzaj interakcji człowiek-komputer. Zasada wyszukiwania konwersacyjnego polega na tym, że użytkownik może wypowiedzieć zdanie do urządzenia, a urządzenie to może odpowiedzieć pełnym zdaniem. Planując strategię pozycjonowania, warto sprawdzić czy dla danej domeny może występować możliwość prostej odpowiedzi na często zadawane pytania.
Wyszukiwanie konwersacyjne
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Content pruning
- Reklama Google – Co to jest?
- Co to jest Marketing?
- Google Shopping Ads
- Alexa Rank
- Google Search Quality Raters
- Sponsored Links
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Słownik SEO SEM
- Google Analytics
- Co to jest Webinar?
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Disavow backlinks
- Landing Page – Co to jest?
- Featured Snippet
- Lejek konwersji
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Doorway Page