Conversational search – Wyszukiwanie konwersacyjne – Wyszukiwanie przy którym nie trzeba przy kolejnym pytaniu wymieniać przedmiotu naszego pytania. Wyszukiwarka rozpoznaje temat i odpowiednio dopasowuje wyniki. Jest to nowy rodzaj interakcji człowiek-komputer. Zasada wyszukiwania konwersacyjnego polega na tym, że użytkownik może wypowiedzieć zdanie do urządzenia, a urządzenie to może odpowiedzieć pełnym zdaniem. Planując strategię pozycjonowania, warto sprawdzić czy dla danej domeny może występować możliwość prostej odpowiedzi na często zadawane pytania.
Wyszukiwanie konwersacyjne
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Reklama Google – Co to jest?
- Co to jest 403 Forbidden?
- Cache
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Anchor Text
- Co to jest przekierowanie 301?
- Crawl Budget
- Słownik SEO SEM
- Co to jest UTM?
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Atrybut ALT
- Copywriting
- Google Moja Firma
- Disavow Links Tool
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Content Management System (CMS)
- Google Shopping Ads
- Doorway Page
- Czym jest aktualizacja Pingwin?