Conversational search – Wyszukiwanie konwersacyjne – Wyszukiwanie przy którym nie trzeba przy kolejnym pytaniu wymieniać przedmiotu naszego pytania. Wyszukiwarka rozpoznaje temat i odpowiednio dopasowuje wyniki. Jest to nowy rodzaj interakcji człowiek-komputer. Zasada wyszukiwania konwersacyjnego polega na tym, że użytkownik może wypowiedzieć zdanie do urządzenia, a urządzenie to może odpowiedzieć pełnym zdaniem. Planując strategię pozycjonowania, warto sprawdzić czy dla danej domeny może występować możliwość prostej odpowiedzi na często zadawane pytania.
Wyszukiwanie konwersacyjne
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Lejek konwersji
- Atrybut ALT
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Google Moja Firma
- Bing Ads
- Doorway Page
- Co to jest nazwa domeny?
- Breadcrumbs
- Landing Page – Co to jest?
- Co to jest Framework?
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Call to Action (CTA)
- Ban w Google
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Content Marketing
- Duplicate Content
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Google Ads (AdWords)
- Współczynnik Konwersji
- Cache
