Conversational search – Wyszukiwanie konwersacyjne – Wyszukiwanie przy którym nie trzeba przy kolejnym pytaniu wymieniać przedmiotu naszego pytania. Wyszukiwarka rozpoznaje temat i odpowiednio dopasowuje wyniki. Jest to nowy rodzaj interakcji człowiek-komputer. Zasada wyszukiwania konwersacyjnego polega na tym, że użytkownik może wypowiedzieć zdanie do urządzenia, a urządzenie to może odpowiedzieć pełnym zdaniem. Planując strategię pozycjonowania, warto sprawdzić czy dla danej domeny może występować możliwość prostej odpowiedzi na często zadawane pytania.
Wyszukiwanie konwersacyjne
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Featured Snippet
- Co to jest nazwa domeny?
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Autouzupełnianie
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Baidu
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Google Ads (AdWords)
- Crawl Budget
- Behavior Flow Report
- Answer Boxes
- Adres IP
- Broken links
- Carousel Results
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Czym jest WordPress?
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Sponsored Links