Webmaster – To osoba odpowiedzialna za utrzymanie jednej lub więcej stron internetowych. Tytuł może odnosić się do architektów stron internetowych, twórców stron internetowych, autorów witryn, administratorów witryn, właścicieli witryn lub koordynatorów witryn. Do obowiązków webmastera mogą należeć: upewnianie się, że serwery, sprzęt i oprogramowanie działają poprawnie, projektowanie strony internetowej, generowanie i przeglądanie stron internetowych, odpowiadanie na komentarze użytkowników oraz sprawdzanie ruchu na stronie. Webmasterzy witryn komercyjnych mogą być również zaznajomieni z oprogramowaniem i zarządzaniem e-commerce. Dobra współpraca webmastera z osobą odpowiedzialną za pozycjonowanie może poprawić wyniki widoczności witryny.
Kim jest Webmaster?
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Voice Search
- Copywriting
- Bing Ads
- Duplicate Content
- Responsywność – Co to jest?
- Behavior Flow Report
- Answer Boxes
- UX – User Experience
- Crawlability
- Cost Per Click (CPC)
- Algortym Google
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Content
- Exact Match Domain
- Konwersja
- Co to jest JSON-LD?
- Czym jest grupa docelowa?
- Algorithmic Penalty
- Co to jest przekierowanie 301?
- Cache