Content pruning – Jest to aktualizacja lub usuwanie treści na stronie, które posiadają niski współczynnik jakości np. treści które zapewniają niewielki ruch i nie wzbudzają zainteresowania w użytkownikach. Usunięcie treści nie zawsze oznacza pozbycie się jej ze strony, ale po prostu uczynienie jej niedostępnym dla wyszukiwarek. Przycinanie treści jako koncepcja powstało częściowo w odpowiedzi na aktualizację algorytmu Google Panda. Obawa, że Panda karała strony za posiadanie treści o niskiej wartości, spowodowała, że w obawie o SEO (pozycjonowanie) zaczęto usuwać fragmenty treści z witryn. W rzeczywistości nie było to intencją aktualizacji Panda, ale Jon Mueller stwierdził, że przycinanie treści może, w odpowiednich okolicznościach, być ważną strategią poprawy widoczności organicznej.
Content pruning
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Voice Search
- Czym jest WordPress?
- Featured Snippet
- Street View
- Google Adsense
- Algorithmic Penalty
- Answer Boxes
- Google Analytics
- Disavow Links Tool
- Carousel Results
- Google Search Console
- Słownik SEO SEM
- Content Delivery Network (CDN)
- Algortym Google
- Cost Per Click (CPC)
- Black Hat SEO (BHS)
- Behavior Flow Report
- Breadcrumbs
- Google Ads (AdWords)
- Co to jest Webmaster Guidelines?