Content pruning – Jest to aktualizacja lub usuwanie treści na stronie, które posiadają niski współczynnik jakości np. treści które zapewniają niewielki ruch i nie wzbudzają zainteresowania w użytkownikach. Usunięcie treści nie zawsze oznacza pozbycie się jej ze strony, ale po prostu uczynienie jej niedostępnym dla wyszukiwarek. Przycinanie treści jako koncepcja powstało częściowo w odpowiedzi na aktualizację algorytmu Google Panda. Obawa, że Panda karała strony za posiadanie treści o niskiej wartości, spowodowała, że w obawie o SEO (pozycjonowanie) zaczęto usuwać fragmenty treści z witryn. W rzeczywistości nie było to intencją aktualizacji Panda, ale Jon Mueller stwierdził, że przycinanie treści może, w odpowiednich okolicznościach, być ważną strategią poprawy widoczności organicznej.
Content pruning
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Sitemap
- Współczynnik Konwersji
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Google Data Centers
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Co to jest Marketing?
- Google Adsense
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Google Shopping Ads
- Google Doodle
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- AMP
- Autouzupełnianie
- Co to jest 502 bad gateway?
- Google Search Quality Raters
- Lejek konwersji
- Barnacle SEO
- Content
- Duplicate Content