Content pruning – Jest to aktualizacja lub usuwanie treści na stronie, które posiadają niski współczynnik jakości np. treści które zapewniają niewielki ruch i nie wzbudzają zainteresowania w użytkownikach. Usunięcie treści nie zawsze oznacza pozbycie się jej ze strony, ale po prostu uczynienie jej niedostępnym dla wyszukiwarek. Przycinanie treści jako koncepcja powstało częściowo w odpowiedzi na aktualizację algorytmu Google Panda. Obawa, że Panda karała strony za posiadanie treści o niskiej wartości, spowodowała, że w obawie o SEO (pozycjonowanie) zaczęto usuwać fragmenty treści z witryn. W rzeczywistości nie było to intencją aktualizacji Panda, ale Jon Mueller stwierdził, że przycinanie treści może, w odpowiednich okolicznościach, być ważną strategią poprawy widoczności organicznej.
Content pruning
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Reklama Google – Co to jest?
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- Czym jest WordPress?
- Barnacle SEO
- Czym są opinie w Google?
- Lejek konwersji
- Responsywność – Co to jest?
- Copywriting
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Co to jest UTM?
- Content
- Google Ads Keyword Planner
- Duplicate Content
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Google Ads (AdWords)
- Co to jest User Agent?
- UX – User Experience
- Structured Data (Schema.org)
- Fresh Site Bonus