Content pruning – Jest to aktualizacja lub usuwanie treści na stronie, które posiadają niski współczynnik jakości np. treści które zapewniają niewielki ruch i nie wzbudzają zainteresowania w użytkownikach. Usunięcie treści nie zawsze oznacza pozbycie się jej ze strony, ale po prostu uczynienie jej niedostępnym dla wyszukiwarek. Przycinanie treści jako koncepcja powstało częściowo w odpowiedzi na aktualizację algorytmu Google Panda. Obawa, że Panda karała strony za posiadanie treści o niskiej wartości, spowodowała, że w obawie o SEO (pozycjonowanie) zaczęto usuwać fragmenty treści z witryn. W rzeczywistości nie było to intencją aktualizacji Panda, ale Jon Mueller stwierdził, że przycinanie treści może, w odpowiednich okolicznościach, być ważną strategią poprawy widoczności organicznej.
Content pruning
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest adres URL?
- Content
- Słownik SEO SEM
- Sitemap
- Co to jest User Agent?
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Co to jest Webinar?
- Fresh Site Bonus
- Copywriting
- Black Hat SEO (BHS)
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Co to jest UTM?
- Google Shopping Ads
- Exact Match Domain
- Google Moja Firma
- Disavow backlinks
- Behavior Flow Report
- Google Doodle
- Co to jest Digital Marketing?
- UX – User Experience