Content pruning – Jest to aktualizacja lub usuwanie treści na stronie, które posiadają niski współczynnik jakości np. treści które zapewniają niewielki ruch i nie wzbudzają zainteresowania w użytkownikach. Usunięcie treści nie zawsze oznacza pozbycie się jej ze strony, ale po prostu uczynienie jej niedostępnym dla wyszukiwarek. Przycinanie treści jako koncepcja powstało częściowo w odpowiedzi na aktualizację algorytmu Google Panda. Obawa, że Panda karała strony za posiadanie treści o niskiej wartości, spowodowała, że w obawie o SEO (pozycjonowanie) zaczęto usuwać fragmenty treści z witryn. W rzeczywistości nie było to intencją aktualizacji Panda, ale Jon Mueller stwierdził, że przycinanie treści może, w odpowiednich okolicznościach, być ważną strategią poprawy widoczności organicznej.
Content pruning
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Cost Per Click (CPC)
- Linki Przychodzące
- Disavow backlinks
- Co to jest adres URL?
- Fresh Site Bonus
- Thin content
- Co to jest UTM?
- Kim jest Webmaster?
- Algortym Google
- Czym są opinie w Google?
- Alexa Rank
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Content Management System (CMS)
- Keyword Stuffing
- Featured Snippet
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Konwersja
- Answer Boxes