Content pruning – Jest to aktualizacja lub usuwanie treści na stronie, które posiadają niski współczynnik jakości np. treści które zapewniają niewielki ruch i nie wzbudzają zainteresowania w użytkownikach. Usunięcie treści nie zawsze oznacza pozbycie się jej ze strony, ale po prostu uczynienie jej niedostępnym dla wyszukiwarek. Przycinanie treści jako koncepcja powstało częściowo w odpowiedzi na aktualizację algorytmu Google Panda. Obawa, że Panda karała strony za posiadanie treści o niskiej wartości, spowodowała, że w obawie o SEO (pozycjonowanie) zaczęto usuwać fragmenty treści z witryn. W rzeczywistości nie było to intencją aktualizacji Panda, ale Jon Mueller stwierdził, że przycinanie treści może, w odpowiednich okolicznościach, być ważną strategią poprawy widoczności organicznej.
Content pruning
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Konwersja
- Black Hat SEO (BHS)
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Kim jest Webmaster?
- Google Search Quality Raters
- User Intent
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Adres IP
- Breadcrumbs
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- AIDA
- Barnacle SEO
- Google Analytics
- Structured Data (Schema.org)
- Słownik SEO SEM
- Google Ads (AdWords)
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Co to jest ruch organiczny?
- Call to Action (CTA)