Content pruning – Jest to aktualizacja lub usuwanie treści na stronie, które posiadają niski współczynnik jakości np. treści które zapewniają niewielki ruch i nie wzbudzają zainteresowania w użytkownikach. Usunięcie treści nie zawsze oznacza pozbycie się jej ze strony, ale po prostu uczynienie jej niedostępnym dla wyszukiwarek. Przycinanie treści jako koncepcja powstało częściowo w odpowiedzi na aktualizację algorytmu Google Panda. Obawa, że Panda karała strony za posiadanie treści o niskiej wartości, spowodowała, że w obawie o SEO (pozycjonowanie) zaczęto usuwać fragmenty treści z witryn. W rzeczywistości nie było to intencją aktualizacji Panda, ale Jon Mueller stwierdził, że przycinanie treści może, w odpowiednich okolicznościach, być ważną strategią poprawy widoczności organicznej.
Content pruning
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Black Hat SEO (BHS)
- UX – User Experience
- Autouzupełnianie
- Street View
- Google Analytics
- Duplicate Content
- Google Moja Firma
- Anchor Text
- Structured Data (Schema.org)
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Algortym Google
- Bing Ads
- Ban w Google
- Atrybut ALT
- Disavow Links Tool
- Google Ads Keyword Planner
- Thin content
- Linki Przychodzące
- Disavow backlinks
- Google Adsense