Content pruning – Jest to aktualizacja lub usuwanie treści na stronie, które posiadają niski współczynnik jakości np. treści które zapewniają niewielki ruch i nie wzbudzają zainteresowania w użytkownikach. Usunięcie treści nie zawsze oznacza pozbycie się jej ze strony, ale po prostu uczynienie jej niedostępnym dla wyszukiwarek. Przycinanie treści jako koncepcja powstało częściowo w odpowiedzi na aktualizację algorytmu Google Panda. Obawa, że Panda karała strony za posiadanie treści o niskiej wartości, spowodowała, że w obawie o SEO (pozycjonowanie) zaczęto usuwać fragmenty treści z witryn. W rzeczywistości nie było to intencją aktualizacji Panda, ale Jon Mueller stwierdził, że przycinanie treści może, w odpowiednich okolicznościach, być ważną strategią poprawy widoczności organicznej.
Content pruning
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Content Marketing
- Kim jest Webmaster?
- Czym są opinie w Google?
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Crawlability
- Co to jest Marketing?
- Linki Przychodzące
- Słownik SEO SEM
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Co to jest Digital Marketing?
- Co to jest adres URL?
- Google Data Centers
- Lejek konwersji
- Sitemap
- Fresh Site Bonus
- Broken link building
- Copywriting
- Co to jest WebP?
- Czym jest WordPress?
- Co to jest 502 bad gateway?