Google Ads – (kiedyś znane jako AdWords) Jest to system reklamowy który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google. To system reklamowy Google, w którym reklamodawcy licytują określone słowa kluczowe, aby ich klikane reklamy pojawiały się w wynikach wyszukiwania Google. Ponieważ reklamodawcy muszą płacić za te kliknięcia, w ten sposób Google zarabia na wyszukiwaniu. Kampanie Ads to skuteczny i przede wszystkim szybki sposób na pozyskanie klientów lub promocje usług i produktów. Po uruchomieniu kampanii praktycznie od razu nasza reklama jest widoczna w wynikach wyszukiwania, w odróżnieniu od pozycjonowania, które jest procesem i zajmuje więcej czasu. Google Ads pozwala na tworzenie zarówno reklam tekstowych jak i graficznych, daje wiele możliwości targetowania i określania grup docelowych.
Google Ads (AdWords)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Behavior Flow Report
- Co to jest 403 Forbidden?
- Black Hat SEO (BHS)
- Carousel Results
- Google Search Console
- Content Marketing
- Kim jest Specjalista SEO?
- AMP
- Co to jest WebP?
- Co to jest Framework?
- Konwersja
- Kim jest Webmaster?
- Co to jest nazwa domeny?
- Atrybut ALT
- Google Ads Keyword Planner
- Barnacle SEO
- Lejek konwersji
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Autouzupełnianie