Google Ads – (kiedyś znane jako AdWords) Jest to system reklamowy który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google. To system reklamowy Google, w którym reklamodawcy licytują określone słowa kluczowe, aby ich klikane reklamy pojawiały się w wynikach wyszukiwania Google. Ponieważ reklamodawcy muszą płacić za te kliknięcia, w ten sposób Google zarabia na wyszukiwaniu. Kampanie Ads to skuteczny i przede wszystkim szybki sposób na pozyskanie klientów lub promocje usług i produktów. Po uruchomieniu kampanii praktycznie od razu nasza reklama jest widoczna w wynikach wyszukiwania, w odróżnieniu od pozycjonowania, które jest procesem i zajmuje więcej czasu. Google Ads pozwala na tworzenie zarówno reklam tekstowych jak i graficznych, daje wiele możliwości targetowania i określania grup docelowych.
Google Ads (AdWords)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Carousel Results
- Content
- Broken link building
- Atrybut ALT
- Content Delivery Network (CDN)
- Voice Search
- Czym są opinie w Google?
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Lejek konwersji
- Structured Data (Schema.org)
- Google Search Console
- Współczynnik Konwersji
- UX – User Experience
- Czym są czynniki rankingowe?
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Responsywność – Co to jest?
- Content Management System (CMS)
- AIDA
- Black Hat SEO (BHS)
- Autouzupełnianie
