Google Ads – (kiedyś znane jako AdWords) Jest to system reklamowy który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google. To system reklamowy Google, w którym reklamodawcy licytują określone słowa kluczowe, aby ich klikane reklamy pojawiały się w wynikach wyszukiwania Google. Ponieważ reklamodawcy muszą płacić za te kliknięcia, w ten sposób Google zarabia na wyszukiwaniu. Kampanie Ads to skuteczny i przede wszystkim szybki sposób na pozyskanie klientów lub promocje usług i produktów. Po uruchomieniu kampanii praktycznie od razu nasza reklama jest widoczna w wynikach wyszukiwania, w odróżnieniu od pozycjonowania, które jest procesem i zajmuje więcej czasu. Google Ads pozwala na tworzenie zarówno reklam tekstowych jak i graficznych, daje wiele możliwości targetowania i określania grup docelowych.
Google Ads (AdWords)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- UX – User Experience
- Kim jest Webmaster?
- Baidu
- Content Marketing
- Cost Per Click (CPC)
- Google Shopping Ads
- Google Doodle
- Linki Przychodzące
- Doorway Page
- Algorithmic Penalty
- Ban w Google
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Google Search Console
- Breadcrumbs
- Behavior Flow Report
- Crawler
- Content pruning
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Call to Action (CTA)
- Lejek konwersji