Google Ads – (kiedyś znane jako AdWords) Jest to system reklamowy który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google. To system reklamowy Google, w którym reklamodawcy licytują określone słowa kluczowe, aby ich klikane reklamy pojawiały się w wynikach wyszukiwania Google. Ponieważ reklamodawcy muszą płacić za te kliknięcia, w ten sposób Google zarabia na wyszukiwaniu. Kampanie Ads to skuteczny i przede wszystkim szybki sposób na pozyskanie klientów lub promocje usług i produktów. Po uruchomieniu kampanii praktycznie od razu nasza reklama jest widoczna w wynikach wyszukiwania, w odróżnieniu od pozycjonowania, które jest procesem i zajmuje więcej czasu. Google Ads pozwala na tworzenie zarówno reklam tekstowych jak i graficznych, daje wiele możliwości targetowania i określania grup docelowych.
Google Ads (AdWords)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Algortym Google
- Content pruning
- Black Hat SEO (BHS)
- Crawl Budget
- Sitemap
- Google Ads Keyword Planner
- Google Doodle
- Kim jest Webmaster?
- User Generated Content (UGC)
- Featured Snippet
- Crawlability
- AIDA
- Baidu
- Duplicate Content
- Google Search Console
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Bing Ads
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Structured Data (Schema.org)
- Carousel Results