Google Ads – (kiedyś znane jako AdWords) Jest to system reklamowy który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google. To system reklamowy Google, w którym reklamodawcy licytują określone słowa kluczowe, aby ich klikane reklamy pojawiały się w wynikach wyszukiwania Google. Ponieważ reklamodawcy muszą płacić za te kliknięcia, w ten sposób Google zarabia na wyszukiwaniu. Kampanie Ads to skuteczny i przede wszystkim szybki sposób na pozyskanie klientów lub promocje usług i produktów. Po uruchomieniu kampanii praktycznie od razu nasza reklama jest widoczna w wynikach wyszukiwania, w odróżnieniu od pozycjonowania, które jest procesem i zajmuje więcej czasu. Google Ads pozwala na tworzenie zarówno reklam tekstowych jak i graficznych, daje wiele możliwości targetowania i określania grup docelowych.
Google Ads (AdWords)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- User Intent
- Crawlability
- Content Marketing
- Google Analytics
- Doorway Page
- Baidu
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Google Search Quality Raters
- Fresh Site Bonus
- Voice Search
- Lejek konwersji
- Bing Ads
- Barnacle SEO
- Google Ads Keyword Planner
- Exact Match Domain
- Algorithmic Penalty
- Kim jest Webmaster?
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Disavow backlinks
- Black Hat SEO (BHS)