Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Alexa Rank
- User Generated Content (UGC)
- Google Doodle
- Fresh Site Bonus
- Crawl Budget
- Co to jest przekierowanie 301?
- User Intent
- Ban w Google
- Barnacle SEO
- Content Marketing
- AIDA
- Słownik SEO SEM
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Broken links
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Co to jest 502 bad gateway?
- AMP
- Crawler