Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Content
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Broken link building
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- Content Marketing
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Structured Data (Schema.org)
- Alexa Rank
- Exact Match Domain
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Google Search Quality Raters
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Content Management System (CMS)
- Co to jest 502 bad gateway?
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Co to jest Webinar?
- Co to jest nazwa domeny?
- Czym jest WordPress?
- Algortym Google
- Co to jest Framework?
