Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Czym są opinie w Google?
- Carousel Results
- Lejek konwersji
- Reklama Google – Co to jest?
- Landing Page – Co to jest?
- Co to jest ruch organiczny?
- Fresh Site Bonus
- Broken link building
- Cache
- Behavior Flow Report
- Sitemap
- Google Search Console
- Google Doodle
- Adres IP
- Crawl Budget
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- User Generated Content (UGC)
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Co to jest adres URL?
- Thin content
