Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Współczynnik Konwersji
- Thin content
- Atrybut ALT
- Breadcrumbs
- Czym są opinie w Google?
- Landing Page – Co to jest?
- Content Delivery Network (CDN)
- Autouzupełnianie
- Voice Search
- Co to jest E-commerce?
- Kim jest Webmaster?
- User Intent
- Co to jest Link Afiliacyjny?
- AMP
- Copywriting
- Broken link building
- Content Marketing
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Co to jest pozycja w Google?
- Sitemap
