Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Baidu
- Google Moja Firma
- Behavior Flow Report
- Co to jest 403 Forbidden?
- Fresh Site Bonus
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Disavow Links Tool
- Content pruning
- Co to jest E-commerce?
- Współczynnik Konwersji
- Co to jest 502 bad gateway?
- Anchor Text
- Featured Snippet
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Answer Boxes
- AIDA
- Copywriting
- Co to jest Link Afiliacyjny?
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Co to jest User Agent?