Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Ban w Google
- Kim jest Webmaster?
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Cache
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Bing Ads
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Cost Per Click (CPC)
- Co to jest przekierowanie 301?
- Reklama Google – Co to jest?
- Google Doodle
- Street View
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Co to jest UTM?
- Structured Data (Schema.org)
- Adres IP
- Google Ads Keyword Planner
- Carousel Results