Conversion – Konwersja – Ma miejsce kiedy użytkownik witryny kliknie w reklamę, formularz lub inne miejsce wymagające interakcji oraz wykona ważną czynność dla danej firmy np. dokona zakupu online lub skontaktuję się z firmą. W zależności od celów witryny lub firmy typy konwersji mogą obejmować: Wyprzedaże online, wskazówki, rejestracja e-mail, formularze. Aby śledzić konwersje, współczynnik konwersji i koszt konwersji, trzeba użyć śledzenia konwersji. Weryfikacja konwersji jest ważnym aspektem SEO (pozycjonowania), gdyż oprócz osiągnięcia wysokich pozycji, równie ważne jest konwertowanie tych słów. Przy niskich konwersjach z pozycjonowania, należy zastanowić się nad zmianą słów kluczowych lub zdiagnozowania czynników on-site, powodujących problemy z konwersjami.
Konwersja
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Analytics
- Disavow backlinks
- Google Adsense
- Co to jest User Agent?
- Crawl Budget
- Co to jest JSON-LD?
- Adres IP
- Ban w Google
- Crawlability
- Słownik SEO SEM
- Lejek konwersji
- Content Delivery Network (CDN)
- Co to jest 403 Forbidden?
- Voice Search
- Structured Data (Schema.org)
- Content Management System (CMS)
- Algorithmic Penalty
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Copywriting
- Co to jest WebP?