Call-to-Action (CTA) – Wezwanie do działania – Interakcja z użytkownikiem na stronie internetowej, która zaprasza do podjęcia konkretnego działania, np. zapisanie się do newslettera za rabat, zakup produktu, czy kontakt z konsultantem. Najczęściej odnosi się do użycia słów lub zwrotów, które można włączyć do skryptów sprzedaży, komunikatów reklamowych lub stron internetowych, które zachęcają konsumentów do szybkiego działania. Rozwiązania CTA są bardzo ważne w marketingu internetowym. Pozycjonowanie czy kampanie Ads przyprowadzają wielu użytkowników do witryn, jednak wezwanie do działania, pozwala na maksymalizację ruchu w kierunku konwersji.
Call to Action (CTA)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Konwersja
- Google Ads Keyword Planner
- Ban w Google
- Content Management System (CMS)
- Google Doodle
- Google Search Quality Raters
- Content Marketing
- Carousel Results
- Broken links
- Voice Search
- Cost Per Click (CPC)
- AMP
- Content pruning
- Disavow backlinks
- Adres IP
- Copywriting
- Crawl Budget
- Google Data Centers
- Barnacle SEO
- Linki Przychodzące