Call-to-Action (CTA) – Wezwanie do działania – Interakcja z użytkownikiem na stronie internetowej, która zaprasza do podjęcia konkretnego działania, np. zapisanie się do newslettera za rabat, zakup produktu, czy kontakt z konsultantem. Najczęściej odnosi się do użycia słów lub zwrotów, które można włączyć do skryptów sprzedaży, komunikatów reklamowych lub stron internetowych, które zachęcają konsumentów do szybkiego działania. Rozwiązania CTA są bardzo ważne w marketingu internetowym. Pozycjonowanie czy kampanie Ads przyprowadzają wielu użytkowników do witryn, jednak wezwanie do działania, pozwala na maksymalizację ruchu w kierunku konwersji.
Call to Action (CTA)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Ads (AdWords)
- Answer Boxes
- Copywriting – Co to jest?
- Structured Data (Schema.org)
- Linki Przychodzące
- Broken links
- Algortym Google
- Baidu
- Adres IP
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Co to jest LinkedIn?
- Co to jest Digital Marketing?
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Content Marketing
- Disavow Links Tool
- Co to jest User Agent?
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Czym jest WordPress?