Thin content – Treść niskiej jakości – Jest to treść o niewielkiej lub żadnej wartości. Niektóre strony objęte tą klasyfikacją to strony ze zduplikowanymi treściami, treściami generowanymi automatycznie, a strony przejściowe mogą być klasyfikowane przez Google jako treści „cienkie”. Techniki te nie zapewniają użytkownikom zasadniczo unikatowych lub cennych treści i stanowią naruszenie wskazówek dla webmasterów. Jeśli chodzi o pozycjonowanie, to dobrej jakości treści stanowią połowę sukcesu. Strona, która posiada treści wyczerpujące temat danego słowa kluczowego, dużo częściej znajdują się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.
Thin content
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Dead Link
- Google Data Centers
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Baidu
- Barnacle SEO
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Google Analytics
- Kim jest Webmaster?
- Doorway Page
- Black Hat SEO (BHS)
- Bing Ads
- Content Management System (CMS)
- Google Moja Firma
- Crawl Budget
- Słownik SEO SEM
- Disavow backlinks
- Autouzupełnianie
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Duplicate Content