Thin content – Treść niskiej jakości – Jest to treść o niewielkiej lub żadnej wartości. Niektóre strony objęte tą klasyfikacją to strony ze zduplikowanymi treściami, treściami generowanymi automatycznie, a strony przejściowe mogą być klasyfikowane przez Google jako treści „cienkie”. Techniki te nie zapewniają użytkownikom zasadniczo unikatowych lub cennych treści i stanowią naruszenie wskazówek dla webmasterów. Jeśli chodzi o pozycjonowanie, to dobrej jakości treści stanowią połowę sukcesu. Strona, która posiada treści wyczerpujące temat danego słowa kluczowego, dużo częściej znajdują się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.
Thin content
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- UX – User Experience
- Anchor Text
- Featured Snippet
- AMP
- Autouzupełnianie
- Google Ads (AdWords)
- Dead Link
- Google Ads Keyword Planner
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Disavow Links Tool
- Google Adsense
- Copywriting
- Broken links
- Content pruning
- Google Analytics
- Sponsored Links
- Content Delivery Network (CDN)
- Crawl Budget
- Disavow backlinks
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?