Thin content – Treść niskiej jakości – Jest to treść o niewielkiej lub żadnej wartości. Niektóre strony objęte tą klasyfikacją to strony ze zduplikowanymi treściami, treściami generowanymi automatycznie, a strony przejściowe mogą być klasyfikowane przez Google jako treści „cienkie”. Techniki te nie zapewniają użytkownikom zasadniczo unikatowych lub cennych treści i stanowią naruszenie wskazówek dla webmasterów. Jeśli chodzi o pozycjonowanie, to dobrej jakości treści stanowią połowę sukcesu. Strona, która posiada treści wyczerpujące temat danego słowa kluczowego, dużo częściej znajdują się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.
Thin content
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Keyword Stuffing
- Co to jest pozycja w Google?
- Fresh Site Bonus
- Barnacle SEO
- Call to Action (CTA)
- Street View
- Kim jest Specjalista SEO?
- Kim jest Webmaster?
- Co to jest Webinar?
- Broken link building
- Google Ads Keyword Planner
- Czym są opinie w Google?
- UX – User Experience
- Co to jest indeksowanie?
- Content pruning
- Crawl Budget
- Co to jest ruch organiczny?
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Content
- Adres IP