Thin content – Treść niskiej jakości – Jest to treść o niewielkiej lub żadnej wartości. Niektóre strony objęte tą klasyfikacją to strony ze zduplikowanymi treściami, treściami generowanymi automatycznie, a strony przejściowe mogą być klasyfikowane przez Google jako treści „cienkie”. Techniki te nie zapewniają użytkownikom zasadniczo unikatowych lub cennych treści i stanowią naruszenie wskazówek dla webmasterów. Jeśli chodzi o pozycjonowanie, to dobrej jakości treści stanowią połowę sukcesu. Strona, która posiada treści wyczerpujące temat danego słowa kluczowego, dużo częściej znajdują się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.
Thin content
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Współczynnik Konwersji
- Answer Boxes
- Black Hat SEO (BHS)
- Behavior Flow Report
- Ban w Google
- Kim jest Webmaster?
- Sitemap
- Sponsored Links
- Linki Przychodzące
- Content Management System (CMS)
- Alexa Rank
- Crawler
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Crawl Budget
- Content Delivery Network (CDN)
- Atrybut ALT
- Structured Data (Schema.org)
- Algortym Google
- Bing Ads
- Carousel Results