Thin content – Treść niskiej jakości – Jest to treść o niewielkiej lub żadnej wartości. Niektóre strony objęte tą klasyfikacją to strony ze zduplikowanymi treściami, treściami generowanymi automatycznie, a strony przejściowe mogą być klasyfikowane przez Google jako treści „cienkie”. Techniki te nie zapewniają użytkownikom zasadniczo unikatowych lub cennych treści i stanowią naruszenie wskazówek dla webmasterów. Jeśli chodzi o pozycjonowanie, to dobrej jakości treści stanowią połowę sukcesu. Strona, która posiada treści wyczerpujące temat danego słowa kluczowego, dużo częściej znajdują się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.
Thin content
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest UTM?
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Google Search Console
- Copywriting
- UX – User Experience
- Czym są opinie w Google?
- Algortym Google
- Featured Snippet
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Black Hat SEO (BHS)
- Kim jest Specjalista SEO?
- Co to jest Link Afiliacyjny?
- Czym jest WordPress?
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Keyword Stuffing
- Google Analytics
- Sponsored Links
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Co to jest adres URL?
- Content Delivery Network (CDN)