Conversational search – Wyszukiwanie konwersacyjne – Wyszukiwanie przy którym nie trzeba przy kolejnym pytaniu wymieniać przedmiotu naszego pytania. Wyszukiwarka rozpoznaje temat i odpowiednio dopasowuje wyniki. Jest to nowy rodzaj interakcji człowiek-komputer. Zasada wyszukiwania konwersacyjnego polega na tym, że użytkownik może wypowiedzieć zdanie do urządzenia, a urządzenie to może odpowiedzieć pełnym zdaniem. Planując strategię pozycjonowania, warto sprawdzić czy dla danej domeny może występować możliwość prostej odpowiedzi na często zadawane pytania.
Wyszukiwanie konwersacyjne
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Google Doodle
- Broken links
- Co to jest 403 Forbidden?
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Baidu
- Google Adsense
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Voice Search
- Barnacle SEO
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Algorithmic Penalty
- Konwersja
- AMP
- Google Search Console
- Dead Link
- Google Ads Keyword Planner
- UX – User Experience
- Broken link building
- Disavow Links Tool