Conversational search – Wyszukiwanie konwersacyjne – Wyszukiwanie przy którym nie trzeba przy kolejnym pytaniu wymieniać przedmiotu naszego pytania. Wyszukiwarka rozpoznaje temat i odpowiednio dopasowuje wyniki. Jest to nowy rodzaj interakcji człowiek-komputer. Zasada wyszukiwania konwersacyjnego polega na tym, że użytkownik może wypowiedzieć zdanie do urządzenia, a urządzenie to może odpowiedzieć pełnym zdaniem. Planując strategię pozycjonowania, warto sprawdzić czy dla danej domeny może występować możliwość prostej odpowiedzi na często zadawane pytania.
Wyszukiwanie konwersacyjne
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Co to jest przekierowanie 301?
- Co to jest nazwa domeny?
- Call to Action (CTA)
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Copywriting
- Co to jest UTM?
- Co to jest FTP?
- Disavow backlinks
- Google Ads (AdWords)
- Algorithmic Penalty
- Co to jest adres URL?
- Sitemap
- Copywriting – Co to jest?
- Google Search Console
- Black Hat SEO (BHS)
- Algortym Google
- Co to jest atrybut Nofollow?
- AMP
- Zero Moment of Truth (ZMOT)