Conversational search – Wyszukiwanie konwersacyjne – Wyszukiwanie przy którym nie trzeba przy kolejnym pytaniu wymieniać przedmiotu naszego pytania. Wyszukiwarka rozpoznaje temat i odpowiednio dopasowuje wyniki. Jest to nowy rodzaj interakcji człowiek-komputer. Zasada wyszukiwania konwersacyjnego polega na tym, że użytkownik może wypowiedzieć zdanie do urządzenia, a urządzenie to może odpowiedzieć pełnym zdaniem. Planując strategię pozycjonowania, warto sprawdzić czy dla danej domeny może występować możliwość prostej odpowiedzi na często zadawane pytania.
Wyszukiwanie konwersacyjne
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Doodle
- Co to jest przekierowanie 301?
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Co to jest User Agent?
- Disavow backlinks
- Thin content
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Disavow Links Tool
- Behavior Flow Report
- Carousel Results
- Copywriting – Co to jest?
- Co to jest Marketing?
- Copywriting
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Content pruning
- Sponsored Links
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Co to jest adres URL?
- Czym są wyniki wyszukiwania?