Conversational search – Wyszukiwanie konwersacyjne – Wyszukiwanie przy którym nie trzeba przy kolejnym pytaniu wymieniać przedmiotu naszego pytania. Wyszukiwarka rozpoznaje temat i odpowiednio dopasowuje wyniki. Jest to nowy rodzaj interakcji człowiek-komputer. Zasada wyszukiwania konwersacyjnego polega na tym, że użytkownik może wypowiedzieć zdanie do urządzenia, a urządzenie to może odpowiedzieć pełnym zdaniem. Planując strategię pozycjonowania, warto sprawdzić czy dla danej domeny może występować możliwość prostej odpowiedzi na często zadawane pytania.
Wyszukiwanie konwersacyjne
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Broken links
- Reklama Google – Co to jest?
- AMP
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Co to jest przekierowanie 301?
- Doorway Page
- Kim jest Webmaster?
- Co to jest Digital Marketing?
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Google Ads Keyword Planner
- Breadcrumbs
- Google Ads (AdWords)
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Google Analytics
- Adres IP
- User Generated Content (UGC)
