Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Algorithmic Penalty
- Anchor Text
- Content pruning
- Czym jest grupa docelowa?
- Co to jest User Agent?
- Konwersja
- Cost Per Click (CPC)
- Kim jest Specjalista SEO?
- Google Moja Firma
- Featured Snippet
- Thin content
- Co to jest WebP?
- Breadcrumbs
- Baidu
- Google Ads Keyword Planner
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- User Intent
- Cache
- Google Doodle
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?