Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Crawl Budget
- Co to jest Digital Marketing?
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Google Adsense
- Co to jest Marketing?
- Co to jest ruch organiczny?
- Google Search Quality Raters
- Call to Action (CTA)
- Co to jest Link Afiliacyjny?
- Linki Przychodzące
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Behavior Flow Report
- Co to jest Framework?
- Współczynnik Konwersji
- Co to jest UTM?
- Alexa Rank
- Copywriting – Co to jest?
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Ban w Google