Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Co to jest indeksowanie?
- AIDA
- Dead Link
- Bing Ads
- Co to jest Webinar?
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Google Shopping Ads
- Crawl Budget
- Street View
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Adres IP
- Co to jest LinkedIn?
- Broken link building
- Google Search Quality Raters
- AMP
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Cache
- Co to jest User Agent?
- Google Search Console