Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Algortym Google
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Reklama Google – Co to jest?
- Co to jest Marketing?
- Featured Snippet
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Copywriting
- Breadcrumbs
- Dead Link
- Copywriting – Co to jest?
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Disavow backlinks
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- User Intent
- Co to jest UTM?
- Answer Boxes
- Autouzupełnianie
- Doorway Page
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Carousel Results