Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Voice Search
- Sitemap
- Structured Data (Schema.org)
- Google Analytics
- Baidu
- Duplicate Content
- Atrybut ALT
- Copywriting
- Content
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Google Ads (AdWords)
- Czym jest WordPress?
- Doorway Page
- Featured Snippet
- Autouzupełnianie
- Broken link building
- Algorithmic Penalty
- Google Doodle
- Dead Link
- Bing Ads