Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Barnacle SEO
- Algortym Google
- Breadcrumbs
- Content
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Copywriting – Co to jest?
- Google Search Quality Raters
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Co to jest JSON-LD?
- Black Hat SEO (BHS)
- Google Ads (AdWords)
- Content pruning
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Co to jest Framework?
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Disavow Links Tool
- Baidu
- Reklama Google – Co to jest?
- Duplicate Content