Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Cache
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Reklama Google – Co to jest?
- Answer Boxes
- Content Management System (CMS)
- Linki Przychodzące
- Czym są opinie w Google?
- Co to jest Digital Marketing?
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Google Search Console
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- Adres IP
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Co to jest 502 bad gateway?
- Keyword Stuffing
- Breadcrumbs
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Behavior Flow Report
- Crawlability