Dead Link – Martwy link – Niedziałające łącze internetowe, po jego kliknięciu zazwyczaj pojawia się błąd 404 lub informacja o nieodnalezieniu serwera. Nazywany również „linkiem osieroconym”, może również być tymczasowy, jeśli serwer sieciowy jest wyłączony. Warto przeprowadzić tego typu analizę wewnątrz swojej domeny przed rozpoczęciem pozycjonowania. Do analiz zewnętrznych martwych linków najlepiej stosować narzędzia typu Ahrefs, dzięki którym sprawdzimy czy linki kierujące do naszej strony nadal są „żywe”.
Dead Link
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Co to jest 502 bad gateway?
- Cost Per Click (CPC)
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Algorithmic Penalty
- Google Doodle
- User Generated Content (UGC)
- Fresh Site Bonus
- Co to jest 403 Forbidden?
- Google Ads Keyword Planner
- Google Search Console
- AIDA
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Disavow backlinks
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- UX – User Experience
- Kim jest Webmaster?
- Słownik SEO SEM
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?