Dead Link – Martwy link – Niedziałające łącze internetowe, po jego kliknięciu zazwyczaj pojawia się błąd 404 lub informacja o nieodnalezieniu serwera. Nazywany również „linkiem osieroconym”, może również być tymczasowy, jeśli serwer sieciowy jest wyłączony. Warto przeprowadzić tego typu analizę wewnątrz swojej domeny przed rozpoczęciem pozycjonowania. Do analiz zewnętrznych martwych linków najlepiej stosować narzędzia typu Ahrefs, dzięki którym sprawdzimy czy linki kierujące do naszej strony nadal są „żywe”.
Dead Link
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Content Delivery Network (CDN)
- Ban w Google
- Duplicate Content
- Adres IP
- Content pruning
- Broken links
- Google Search Console
- Anchor Text
- Współczynnik Konwersji
- Cache
- Crawlability
- Behavior Flow Report
- Disavow backlinks
- Sponsored Links
- Czym jest WordPress?
- Breadcrumbs
- Baidu
- User Intent
- Kim jest Webmaster?
- Cost Per Click (CPC)