Dead Link – Martwy link – Niedziałające łącze internetowe, po jego kliknięciu zazwyczaj pojawia się błąd 404 lub informacja o nieodnalezieniu serwera. Nazywany również „linkiem osieroconym”, może również być tymczasowy, jeśli serwer sieciowy jest wyłączony. Warto przeprowadzić tego typu analizę wewnątrz swojej domeny przed rozpoczęciem pozycjonowania. Do analiz zewnętrznych martwych linków najlepiej stosować narzędzia typu Ahrefs, dzięki którym sprawdzimy czy linki kierujące do naszej strony nadal są „żywe”.
Dead Link
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Co to jest FTP?
- Lejek konwersji
- Google Shopping Ads
- Co to jest nazwa domeny?
- Disavow backlinks
- Autouzupełnianie
- Co to jest indeksowanie?
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Konwersja
- Content Management System (CMS)
- Google Ads (AdWords)
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Featured Snippet
- Ban w Google
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Street View
- Google Moja Firma
- Google Analytics