Jesteś tutaj: IT Holding - Pozycjonowanie, Adwords, Marketing Internetowy•Pozycjonowanie
Jeśli spróbujemy „zapytać” wyszukiwarkę Google np. o najlepszą pizzę w Warszawie, uzyskamy zaledwie … 63. tysiące stron wyników. Bez względu jak bardzo głodny jest nasz poszukiwacz informacji, przejrzenie każdej z nich mogłoby mu zając nawet kilka lat życia. Nie wspominając o wyciągnięciu jakichkolwiek wniosków. Dlatego też, im wyższą pozycję nasza strona internetowa w tym wyniku wyszukiwania zajmuje, tym większa szansa, że nasza oferta trafi do odpowiednio szerokiej grupy odbiorców. Mówiąc krócej, pozycjonowanie to bieg w sztafecie – tyle, że z gwarantowanym miejscem w czołówce.
W zależności od potrzeb stosuje się różne warianty pozycjonowania stron. Najpopularniejsze to pozycjonowanie w powiązaniu ze słowami kluczowymi (jak np. wspomniana już “pizza w Warszawie”) lub pozycjonowanie szerokie – tzw. long tail ( z jez. angielskiego; „długi ogon”). Ta druga metoda najlepiej sprawdza się w przypadku dużych witryn lub portali internetowych, i w wielkim skrócie polega na maksymalnym zwielokrotnianiu ilości pozycjonowanych słów kluczowych.
Bez względu na to, która metoda okaże się optymalna dla Twojej firmy, dzięki specjalistom IT Holding wyjdziesz na zasłużone prowadzenie.