Content Marketing – marketing treści – Plan marketingowy opierający się na publikacji wartościowych treści. To strategiczne podejście marketingowe skoncentrowane na tworzeniu i rozpowszechnianiu cennych, odpowiednich i spójnych treści w celu przyciągnięcia i zatrzymania jasno określonej grupy docelowej – i ostatecznie, w celu stymulowania zyskownych działań klientów. Marketing treści doskonale wspiera pozycjonowanie, poprzez budowę wartościowych linków.
Content Marketing
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- User Generated Content (UGC)
- Reklama Google – Co to jest?
- Konwersja
- Co to jest pozycja w Google?
- Co to jest ruch organiczny?
- Dead Link
- Breadcrumbs
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- AIDA
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Answer Boxes
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Copywriting
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Voice Search
- Adres IP
- Disavow backlinks
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Linki Przychodzące