Content Marketing – marketing treści – Plan marketingowy opierający się na publikacji wartościowych treści. To strategiczne podejście marketingowe skoncentrowane na tworzeniu i rozpowszechnianiu cennych, odpowiednich i spójnych treści w celu przyciągnięcia i zatrzymania jasno określonej grupy docelowej – i ostatecznie, w celu stymulowania zyskownych działań klientów. Marketing treści doskonale wspiera pozycjonowanie, poprzez budowę wartościowych linków.
Content Marketing
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Content pruning
- AIDA
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Co to jest Framework?
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Answer Boxes
- Google Ads Keyword Planner
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Content Delivery Network (CDN)
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- AMP
- Co to jest Link Afiliacyjny?
- UX – User Experience
- Kim jest Specjalista SEO?
- Street View
- Duplicate Content
- Black Hat SEO (BHS)
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?