Content pruning – Jest to aktualizacja lub usuwanie treści na stronie, które posiadają niski współczynnik jakości np. treści które zapewniają niewielki ruch i nie wzbudzają zainteresowania w użytkownikach. Usunięcie treści nie zawsze oznacza pozbycie się jej ze strony, ale po prostu uczynienie jej niedostępnym dla wyszukiwarek. Przycinanie treści jako koncepcja powstało częściowo w odpowiedzi na aktualizację algorytmu Google Panda. Obawa, że Panda karała strony za posiadanie treści o niskiej wartości, spowodowała, że w obawie o SEO (pozycjonowanie) zaczęto usuwać fragmenty treści z witryn. W rzeczywistości nie było to intencją aktualizacji Panda, ale Jon Mueller stwierdził, że przycinanie treści może, w odpowiednich okolicznościach, być ważną strategią poprawy widoczności organicznej.
Content pruning
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Street View
- Co to jest nazwa domeny?
- Czym jest WordPress?
- Co to jest Webinar?
- Co to jest Digital Marketing?
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Czym jest grupa docelowa?
- Google Data Centers
- Co to jest Marketing?
- Co to jest E-commerce?
- Content Management System (CMS)
- Atrybut ALT
- Google Moja Firma
- Baidu
- Linki Przychodzące
- User Generated Content (UGC)
- Co to jest JSON-LD?
- Exact Match Domain
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Czym jest aktualizacja Pingwin?