Content pruning – Jest to aktualizacja lub usuwanie treści na stronie, które posiadają niski współczynnik jakości np. treści które zapewniają niewielki ruch i nie wzbudzają zainteresowania w użytkownikach. Usunięcie treści nie zawsze oznacza pozbycie się jej ze strony, ale po prostu uczynienie jej niedostępnym dla wyszukiwarek. Przycinanie treści jako koncepcja powstało częściowo w odpowiedzi na aktualizację algorytmu Google Panda. Obawa, że Panda karała strony za posiadanie treści o niskiej wartości, spowodowała, że w obawie o SEO (pozycjonowanie) zaczęto usuwać fragmenty treści z witryn. W rzeczywistości nie było to intencją aktualizacji Panda, ale Jon Mueller stwierdził, że przycinanie treści może, w odpowiednich okolicznościach, być ważną strategią poprawy widoczności organicznej.
Content pruning
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Ban w Google
- Broken links
- Sponsored Links
- Adres IP
- Cache
- Content Delivery Network (CDN)
- UX – User Experience
- Content Marketing
- Reklama Google – Co to jest?
- Doorway Page
- Co to jest nazwa domeny?
- User Generated Content (UGC)
- Czym jest WordPress?
- Co to jest Digital Marketing?
- Algorithmic Penalty
- Exact Match Domain
- Kim jest Webmaster?
- Call to Action (CTA)
- User Intent
- Landing Page – Co to jest?
