Content pruning – Jest to aktualizacja lub usuwanie treści na stronie, które posiadają niski współczynnik jakości np. treści które zapewniają niewielki ruch i nie wzbudzają zainteresowania w użytkownikach. Usunięcie treści nie zawsze oznacza pozbycie się jej ze strony, ale po prostu uczynienie jej niedostępnym dla wyszukiwarek. Przycinanie treści jako koncepcja powstało częściowo w odpowiedzi na aktualizację algorytmu Google Panda. Obawa, że Panda karała strony za posiadanie treści o niskiej wartości, spowodowała, że w obawie o SEO (pozycjonowanie) zaczęto usuwać fragmenty treści z witryn. W rzeczywistości nie było to intencją aktualizacji Panda, ale Jon Mueller stwierdził, że przycinanie treści może, w odpowiednich okolicznościach, być ważną strategią poprawy widoczności organicznej.
Content pruning
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- Landing Page – Co to jest?
- Atrybut ALT
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Kim jest Specjalista SEO?
- Adres IP
- Featured Snippet
- Google Adsense
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Lejek konwersji
- Doorway Page
- Czym są opinie w Google?
- Google Shopping Ads
- Call to Action (CTA)
- Content
- Co to jest indeksowanie?
- Broken links
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Black Hat SEO (BHS)
- Sponsored Links