Content pruning – Jest to aktualizacja lub usuwanie treści na stronie, które posiadają niski współczynnik jakości np. treści które zapewniają niewielki ruch i nie wzbudzają zainteresowania w użytkownikach. Usunięcie treści nie zawsze oznacza pozbycie się jej ze strony, ale po prostu uczynienie jej niedostępnym dla wyszukiwarek. Przycinanie treści jako koncepcja powstało częściowo w odpowiedzi na aktualizację algorytmu Google Panda. Obawa, że Panda karała strony za posiadanie treści o niskiej wartości, spowodowała, że w obawie o SEO (pozycjonowanie) zaczęto usuwać fragmenty treści z witryn. W rzeczywistości nie było to intencją aktualizacji Panda, ale Jon Mueller stwierdził, że przycinanie treści może, w odpowiednich okolicznościach, być ważną strategią poprawy widoczności organicznej.
Content pruning
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest indeksowanie?
- Fresh Site Bonus
- UX – User Experience
- Cost Per Click (CPC)
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Disavow backlinks
- Content Delivery Network (CDN)
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Co to jest 502 bad gateway?
- Structured Data (Schema.org)
- Doorway Page
- Content
- Content Management System (CMS)
- Co to jest Marketing?
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Dead Link
- Czym są opinie w Google?
- Cache
- Google Adsense
- Geolokalizacja – Co to jest?