Content pruning – Jest to aktualizacja lub usuwanie treści na stronie, które posiadają niski współczynnik jakości np. treści które zapewniają niewielki ruch i nie wzbudzają zainteresowania w użytkownikach. Usunięcie treści nie zawsze oznacza pozbycie się jej ze strony, ale po prostu uczynienie jej niedostępnym dla wyszukiwarek. Przycinanie treści jako koncepcja powstało częściowo w odpowiedzi na aktualizację algorytmu Google Panda. Obawa, że Panda karała strony za posiadanie treści o niskiej wartości, spowodowała, że w obawie o SEO (pozycjonowanie) zaczęto usuwać fragmenty treści z witryn. W rzeczywistości nie było to intencją aktualizacji Panda, ale Jon Mueller stwierdził, że przycinanie treści może, w odpowiednich okolicznościach, być ważną strategią poprawy widoczności organicznej.
Content pruning
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Featured Snippet
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Crawl Budget
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Bing Ads
- Co to jest LinkedIn?
- Algortym Google
- Disavow Links Tool
- Co to jest ruch organiczny?
- Landing Page – Co to jest?
- Google Shopping Ads
- User Intent
- Czym są czynniki rankingowe?
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Co to jest Digital Marketing?
- AMP
- Adres IP
- Co to jest Framework?
