Content pruning – Jest to aktualizacja lub usuwanie treści na stronie, które posiadają niski współczynnik jakości np. treści które zapewniają niewielki ruch i nie wzbudzają zainteresowania w użytkownikach. Usunięcie treści nie zawsze oznacza pozbycie się jej ze strony, ale po prostu uczynienie jej niedostępnym dla wyszukiwarek. Przycinanie treści jako koncepcja powstało częściowo w odpowiedzi na aktualizację algorytmu Google Panda. Obawa, że Panda karała strony za posiadanie treści o niskiej wartości, spowodowała, że w obawie o SEO (pozycjonowanie) zaczęto usuwać fragmenty treści z witryn. W rzeczywistości nie było to intencją aktualizacji Panda, ale Jon Mueller stwierdził, że przycinanie treści może, w odpowiednich okolicznościach, być ważną strategią poprawy widoczności organicznej.
Content pruning
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Sponsored Links
- Sitemap
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Co to jest Marketing?
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Google Analytics
- Co to jest UTM?
- Copywriting – Co to jest?
- AMP
- Duplicate Content
- Voice Search
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Autouzupełnianie
- Czym są czynniki rankingowe?
- Alexa Rank
- Responsywność – Co to jest?
- AIDA
- Content Delivery Network (CDN)