Crawl budget – Budżet indeksowania witryny – Określa liczbę stron lub danych jakie może zindeksować w obrębie domeny robot sieciowy Google. Po zakończeniu indeksowania wyniki są umieszczane w indeksie Google. Ważne jest, aby Google z łatwością znalazł wszystkie Twoje strony internetowe, aby wszystkie adresy URL były łatwe do znalezienia przez Googlebota, mapa witryny jest koniecznością. Aby usprawnić indeksowanie witryny warto korzystać z linkowania wewnętrznego oraz zadbać o odpowiednią moc domeny. Crawl Budget określany jest inaczej dla stron ze stałą treścią, a inaczej dla stron, w których treści zmieniają się w dość szybkim tempie (np. portale internetowe). Crawl Budget jest bardzo ważnym czynnikiem jeśli chodzi o pozycjonowanie, gdyż zależy nam na tym, aby robot Google indeksował wszystkie wartościowe podstrony danej domeny.
Crawl Budget
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Cost Per Click (CPC)
- Reklama Google – Co to jest?
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Copywriting – Co to jest?
- Cache
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- Co to jest LinkedIn?
- Algortym Google
- Behavior Flow Report
- Carousel Results
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- UX – User Experience
- Kim jest Specjalista SEO?
- Content
- Anchor Text
- Responsywność – Co to jest?
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Bing Ads
- Słownik SEO SEM
