Crawl budget – Budżet indeksowania witryny – Określa liczbę stron lub danych jakie może zindeksować w obrębie domeny robot sieciowy Google. Po zakończeniu indeksowania wyniki są umieszczane w indeksie Google. Ważne jest, aby Google z łatwością znalazł wszystkie Twoje strony internetowe, aby wszystkie adresy URL były łatwe do znalezienia przez Googlebota, mapa witryny jest koniecznością. Aby usprawnić indeksowanie witryny warto korzystać z linkowania wewnętrznego oraz zadbać o odpowiednią moc domeny. Crawl Budget określany jest inaczej dla stron ze stałą treścią, a inaczej dla stron, w których treści zmieniają się w dość szybkim tempie (np. portale internetowe). Crawl Budget jest bardzo ważnym czynnikiem jeśli chodzi o pozycjonowanie, gdyż zależy nam na tym, aby robot Google indeksował wszystkie wartościowe podstrony danej domeny.
Crawl Budget
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Disavow backlinks
 - Algorithmic Penalty
 - Zero Moment of Truth (ZMOT)
 - Cache
 - Co to jest Framework?
 - Google Ads (AdWords)
 - Crawler
 - Broken link building
 - Ban w Google
 - Co to jest WebP?
 - Featured Snippet
 - Co to jest Webmaster Guidelines?
 - Wyszukiwanie konwersacyjne
 - Baidu
 - Co to jest przekierowanie 301?
 - Carousel Results
 - Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
 - Co to jest LinkedIn?
 - User Generated Content (UGC)
 - Content pruning
 
  
     
  
