Google Ads – (kiedyś znane jako AdWords) Jest to system reklamowy który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google. To system reklamowy Google, w którym reklamodawcy licytują określone słowa kluczowe, aby ich klikane reklamy pojawiały się w wynikach wyszukiwania Google. Ponieważ reklamodawcy muszą płacić za te kliknięcia, w ten sposób Google zarabia na wyszukiwaniu. Kampanie Ads to skuteczny i przede wszystkim szybki sposób na pozyskanie klientów lub promocje usług i produktów. Po uruchomieniu kampanii praktycznie od razu nasza reklama jest widoczna w wynikach wyszukiwania, w odróżnieniu od pozycjonowania, które jest procesem i zajmuje więcej czasu. Google Ads pozwala na tworzenie zarówno reklam tekstowych jak i graficznych, daje wiele możliwości targetowania i określania grup docelowych.
Google Ads (AdWords)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Voice Search
- Sitemap
- Autouzupełnianie
- Baidu
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Co to jest nazwa domeny?
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Copywriting
- Broken link building
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Dead Link
- Featured Snippet
- AMP
- Kim jest Specjalista SEO?
- Algortym Google
- Content pruning
- Responsywność – Co to jest?
- Landing Page – Co to jest?