Google Ads – (kiedyś znane jako AdWords) Jest to system reklamowy który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google. To system reklamowy Google, w którym reklamodawcy licytują określone słowa kluczowe, aby ich klikane reklamy pojawiały się w wynikach wyszukiwania Google. Ponieważ reklamodawcy muszą płacić za te kliknięcia, w ten sposób Google zarabia na wyszukiwaniu. Kampanie Ads to skuteczny i przede wszystkim szybki sposób na pozyskanie klientów lub promocje usług i produktów. Po uruchomieniu kampanii praktycznie od razu nasza reklama jest widoczna w wynikach wyszukiwania, w odróżnieniu od pozycjonowania, które jest procesem i zajmuje więcej czasu. Google Ads pozwala na tworzenie zarówno reklam tekstowych jak i graficznych, daje wiele możliwości targetowania i określania grup docelowych.
Google Ads (AdWords)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Baidu
- Anchor Text
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Co to jest UTM?
- UX – User Experience
- Disavow Links Tool
- Co to jest WebP?
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Breadcrumbs
- Adres IP
- Disavow backlinks
- Doorway Page
- Czym jest grupa docelowa?
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Google Ads Keyword Planner
- Czym jest WordPress?
- Kim jest Webmaster?
- Sitemap