Google Ads – (kiedyś znane jako AdWords) Jest to system reklamowy który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google. To system reklamowy Google, w którym reklamodawcy licytują określone słowa kluczowe, aby ich klikane reklamy pojawiały się w wynikach wyszukiwania Google. Ponieważ reklamodawcy muszą płacić za te kliknięcia, w ten sposób Google zarabia na wyszukiwaniu. Kampanie Ads to skuteczny i przede wszystkim szybki sposób na pozyskanie klientów lub promocje usług i produktów. Po uruchomieniu kampanii praktycznie od razu nasza reklama jest widoczna w wynikach wyszukiwania, w odróżnieniu od pozycjonowania, które jest procesem i zajmuje więcej czasu. Google Ads pozwala na tworzenie zarówno reklam tekstowych jak i graficznych, daje wiele możliwości targetowania i określania grup docelowych.
Google Ads (AdWords)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest UTM?
- Copywriting – Co to jest?
- Behavior Flow Report
- Bing Ads
- Co to jest LinkedIn?
- Anchor Text
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Lejek konwersji
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Street View
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Kim jest Specjalista SEO?
- Co to jest JSON-LD?
- Crawler
- Google Search Console
- Breadcrumbs
- Disavow backlinks
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- User Intent