Google Ads – (kiedyś znane jako AdWords) Jest to system reklamowy który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google. To system reklamowy Google, w którym reklamodawcy licytują określone słowa kluczowe, aby ich klikane reklamy pojawiały się w wynikach wyszukiwania Google. Ponieważ reklamodawcy muszą płacić za te kliknięcia, w ten sposób Google zarabia na wyszukiwaniu. Kampanie Ads to skuteczny i przede wszystkim szybki sposób na pozyskanie klientów lub promocje usług i produktów. Po uruchomieniu kampanii praktycznie od razu nasza reklama jest widoczna w wynikach wyszukiwania, w odróżnieniu od pozycjonowania, które jest procesem i zajmuje więcej czasu. Google Ads pozwala na tworzenie zarówno reklam tekstowych jak i graficznych, daje wiele możliwości targetowania i określania grup docelowych.
Google Ads (AdWords)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Co to jest FTP?
- UX – User Experience
- Responsywność – Co to jest?
- Kim jest Webmaster?
- Sponsored Links
- Landing Page – Co to jest?
- Copywriting
- Duplicate Content
- Answer Boxes
- Street View
- Czym są czynniki rankingowe?
- Thin content
- Co to jest UTM?
- Co to jest WebP?
- Copywriting – Co to jest?
- Czym jest grupa docelowa?
- Google Doodle
- Lejek konwersji
- Adres IP