Google Ads – (kiedyś znane jako AdWords) Jest to system reklamowy który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google. To system reklamowy Google, w którym reklamodawcy licytują określone słowa kluczowe, aby ich klikane reklamy pojawiały się w wynikach wyszukiwania Google. Ponieważ reklamodawcy muszą płacić za te kliknięcia, w ten sposób Google zarabia na wyszukiwaniu. Kampanie Ads to skuteczny i przede wszystkim szybki sposób na pozyskanie klientów lub promocje usług i produktów. Po uruchomieniu kampanii praktycznie od razu nasza reklama jest widoczna w wynikach wyszukiwania, w odróżnieniu od pozycjonowania, które jest procesem i zajmuje więcej czasu. Google Ads pozwala na tworzenie zarówno reklam tekstowych jak i graficznych, daje wiele możliwości targetowania i określania grup docelowych.
Google Ads (AdWords)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Crawlability
- Ban w Google
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Reklama Google – Co to jest?
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Content Delivery Network (CDN)
- User Intent
- Co to jest adres URL?
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Copywriting
- Dead Link
- Google Search Quality Raters
- Google Doodle
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Adres IP
- Content
- Alexa Rank
- Co to jest ruch organiczny?