Content Marketing – marketing treści – Plan marketingowy opierający się na publikacji wartościowych treści. To strategiczne podejście marketingowe skoncentrowane na tworzeniu i rozpowszechnianiu cennych, odpowiednich i spójnych treści w celu przyciągnięcia i zatrzymania jasno określonej grupy docelowej – i ostatecznie, w celu stymulowania zyskownych działań klientów. Marketing treści doskonale wspiera pozycjonowanie, poprzez budowę wartościowych linków.
Content Marketing
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Content Delivery Network (CDN)
- Google Search Console
- Sitemap
- Linki Przychodzące
- Anchor Text
- Disavow backlinks
- Voice Search
- Konwersja
- Google Moja Firma
- Cost Per Click (CPC)
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Algortym Google
- Google Ads (AdWords)
- Broken link building
- Kim jest Webmaster?
- Carousel Results
- Structured Data (Schema.org)
- Disavow Links Tool
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Crawl Budget