Content Marketing – marketing treści – Plan marketingowy opierający się na publikacji wartościowych treści. To strategiczne podejście marketingowe skoncentrowane na tworzeniu i rozpowszechnianiu cennych, odpowiednich i spójnych treści w celu przyciągnięcia i zatrzymania jasno określonej grupy docelowej – i ostatecznie, w celu stymulowania zyskownych działań klientów. Marketing treści doskonale wspiera pozycjonowanie, poprzez budowę wartościowych linków.
Content Marketing
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Data Centers
- Structured Data (Schema.org)
- Google Search Quality Raters
- Autouzupełnianie
- Czym są czynniki rankingowe?
- Współczynnik Konwersji
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Behavior Flow Report
- Co to jest nazwa domeny?
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Co to jest JSON-LD?
- Algortym Google
- Atrybut ALT
- Sponsored Links
- Co to jest LinkedIn?
- Copywriting – Co to jest?
- Doorway Page
- Anchor Text
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Cost Per Click (CPC)
