Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest 502 bad gateway?
- Broken links
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Crawler
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Co to jest UTM?
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Structured Data (Schema.org)
- Co to jest adres URL?
- Copywriting
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Content Marketing
- Behavior Flow Report
- Google Ads (AdWords)
- Co to jest User Agent?
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- AMP
- Voice Search
- Co to jest Marketing?
