Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest adres URL?
- Ban w Google
- Współczynnik Konwersji
- Structured Data (Schema.org)
- Czym są opinie w Google?
- Co to jest WebP?
- Google Ads (AdWords)
- Disavow backlinks
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Autouzupełnianie
- Doorway Page
- Responsywność – Co to jest?
- Google Data Centers
- Alexa Rank
- Content Marketing
- AMP
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Exact Match Domain
- Algortym Google
