Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Cost Per Click (CPC)
- Disavow backlinks
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Cache
- Co to jest ruch organiczny?
- Crawler
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Co to jest nazwa domeny?
- Content Marketing
- Ban w Google
- Co to jest UTM?
- Doorway Page
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Copywriting
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Słownik SEO SEM
- Google Ads Keyword Planner
- Czym są opinie w Google?
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- User Intent