Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Copywriting
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- AIDA
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Cache
- Voice Search
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Crawl Budget
- Linki Przychodzące
- Answer Boxes
- Duplicate Content
- Co to jest pozycja w Google?
- Google Data Centers
- User Generated Content (UGC)
- Google Search Console
- Crawler
- Co to jest JSON-LD?