Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Thin content
- Linki Przychodzące
- Czym są opinie w Google?
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Co to jest nazwa domeny?
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Crawl Budget
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Voice Search
- Czym jest WordPress?
- Disavow Links Tool
- Broken link building
- Content pruning
- Answer Boxes
- Konwersja
- Dead Link
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- Co to jest Domain Authority (DA)?