Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- AMP
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Co to jest 403 Forbidden?
- Google Data Centers
- Co to jest WebP?
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Content
- Exact Match Domain
- Google Analytics
- Structured Data (Schema.org)
- Google Search Console
- Keyword Stuffing
- Sitemap
- Crawler
- Alexa Rank
- Google Ads Keyword Planner
- Content Delivery Network (CDN)
- Kim jest Webmaster?
- Co to jest UTM?