Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest pozycja w Google?
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Duplicate Content
- Co to jest Marketing?
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Czym jest WordPress?
- Anchor Text
- Alexa Rank
- Co to jest indeksowanie?
- Keyword Stuffing
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- Baidu
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Co to jest 502 bad gateway?
- Linki Przychodzące
- Atrybut ALT
- Voice Search
- Exact Match Domain
- Crawl Budget
- Google Doodle