Sponsored links – Linki sponsorowane – inna nazwa reklam Google lub reklam AdWords (aktualnie Google Ads), są opcją oferowaną przez Google stronom i firmom, które chcą uiścić opłatę za wyświetlanie reklam dopasowanych do odpowiednich wyników wyszukiwania. Linki sponsorowane to doskonały sposób na zwiększenie widoczności marki i przyciągnięcie odwiedzających do witryny. Linki sponsorowane są dobrym sposobem na zwiększenie ruchu i sprzedaży, w odróżnieniu do pozycjonowania, pozycje (reklamowe) są widoczne praktycznie od momentu uruchomienia kampanii.
Sponsored Links
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Doorway Page
- Co to jest User Agent?
- Co to jest pozycja w Google?
- Exact Match Domain
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Call to Action (CTA)
- Voice Search
- Google Analytics
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- AMP
- Co to jest indeksowanie?
- Algorithmic Penalty
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Google Adsense
- Carousel Results
- Co to jest WebP?
- Street View
- Google Search Quality Raters
- Czym jest WordPress?
- Thin content