User Generated Content (UGC)– Treści generowane przez użytkownika – Są to treści tworzone przez użytkowników np. różne zdjęcia, wpisy czy nagrania. Treść nie musi znajdować się na stronie marki, a na prywatnych profilach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy blogu. UGC to również atrybut do oznaczania linków. Oznaczenie danego linka jako UGC, daje wyszukiwarce informacje, że pozyskany link został dodany na danej platformie przez użytkownika. Oznaczenie linku UGC może negatywnie wpłynąć na moc przekazaną przez link, jeśli sama domena nie posiada dobrej wiarygodności. Google może traktować taki link jako odnośnik niskiej jakości.
User Generated Content (UGC)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Co to jest 403 Forbidden?
- Disavow backlinks
- Content Management System (CMS)
- Copywriting
- Co to jest adres URL?
- UX – User Experience
- Sitemap
- Duplicate Content
- Co to jest Link Afiliacyjny?
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Exact Match Domain
- Google Ads Keyword Planner
- Adres IP
- Doorway Page
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Google Analytics
- Google Ads (AdWords)