User Generated Content (UGC)– Treści generowane przez użytkownika – Są to treści tworzone przez użytkowników np. różne zdjęcia, wpisy czy nagrania. Treść nie musi znajdować się na stronie marki, a na prywatnych profilach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy blogu. UGC to również atrybut do oznaczania linków. Oznaczenie danego linka jako UGC, daje wyszukiwarce informacje, że pozyskany link został dodany na danej platformie przez użytkownika. Oznaczenie linku UGC może negatywnie wpłynąć na moc przekazaną przez link, jeśli sama domena nie posiada dobrej wiarygodności. Google może traktować taki link jako odnośnik niskiej jakości.
User Generated Content (UGC)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest Webinar?
- Disavow backlinks
- Co to jest 403 Forbidden?
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Adres IP
- Reklama Google – Co to jest?
- Ban w Google
- Landing Page – Co to jest?
- Co to jest JSON-LD?
- Cost Per Click (CPC)
- Co to jest pozycja w Google?
- Google Analytics
- Google Ads Keyword Planner
- Keyword Stuffing
- Anchor Text
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- Google Ads (AdWords)
- Atrybut ALT
- Co to jest LinkedIn?