User Generated Content (UGC)– Treści generowane przez użytkownika – Są to treści tworzone przez użytkowników np. różne zdjęcia, wpisy czy nagrania. Treść nie musi znajdować się na stronie marki, a na prywatnych profilach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy blogu. UGC to również atrybut do oznaczania linków. Oznaczenie danego linka jako UGC, daje wyszukiwarce informacje, że pozyskany link został dodany na danej platformie przez użytkownika. Oznaczenie linku UGC może negatywnie wpłynąć na moc przekazaną przez link, jeśli sama domena nie posiada dobrej wiarygodności. Google może traktować taki link jako odnośnik niskiej jakości.
User Generated Content (UGC)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Behavior Flow Report
- Landing Page – Co to jest?
- Czym są czynniki rankingowe?
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Co to jest WebP?
- Google Ads (AdWords)
- Doorway Page
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Co to jest pozycja w Google?
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Keyword Stuffing
- Black Hat SEO (BHS)
- Content pruning
- Co to jest E-commerce?
- Autouzupełnianie
- Co to jest Digital Marketing?
- Co to jest ruch organiczny?
- Co to jest Framework?
- Konwersja
- Crawl Budget