User Generated Content (UGC)– Treści generowane przez użytkownika – Są to treści tworzone przez użytkowników np. różne zdjęcia, wpisy czy nagrania. Treść nie musi znajdować się na stronie marki, a na prywatnych profilach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy blogu. UGC to również atrybut do oznaczania linków. Oznaczenie danego linka jako UGC, daje wyszukiwarce informacje, że pozyskany link został dodany na danej platformie przez użytkownika. Oznaczenie linku UGC może negatywnie wpłynąć na moc przekazaną przez link, jeśli sama domena nie posiada dobrej wiarygodności. Google może traktować taki link jako odnośnik niskiej jakości.
User Generated Content (UGC)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Konwersja
- Autouzupełnianie
- Duplicate Content
- Lejek konwersji
- Black Hat SEO (BHS)
- AIDA
- Structured Data (Schema.org)
- Fresh Site Bonus
- Google Search Quality Raters
- Crawler
- Sitemap
- Content
- Disavow Links Tool
- Google Data Centers
- Barnacle SEO
- Cost Per Click (CPC)
- Copywriting
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Content pruning
- Współczynnik Konwersji