User Generated Content (UGC)– Treści generowane przez użytkownika – Są to treści tworzone przez użytkowników np. różne zdjęcia, wpisy czy nagrania. Treść nie musi znajdować się na stronie marki, a na prywatnych profilach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy blogu. UGC to również atrybut do oznaczania linków. Oznaczenie danego linka jako UGC, daje wyszukiwarce informacje, że pozyskany link został dodany na danej platformie przez użytkownika. Oznaczenie linku UGC może negatywnie wpłynąć na moc przekazaną przez link, jeśli sama domena nie posiada dobrej wiarygodności. Google może traktować taki link jako odnośnik niskiej jakości.
User Generated Content (UGC)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Structured Data (Schema.org)
- Co to jest WebP?
- Google Shopping Ads
- Sponsored Links
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Answer Boxes
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Google Moja Firma
- Disavow Links Tool
- Google Doodle
- Co to jest Marketing?
- Co to jest JSON-LD?
- Cache
- Doorway Page
- Alexa Rank
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- Google Search Console
- Crawlability
- Reklama Google – Co to jest?