User Generated Content (UGC)– Treści generowane przez użytkownika – Są to treści tworzone przez użytkowników np. różne zdjęcia, wpisy czy nagrania. Treść nie musi znajdować się na stronie marki, a na prywatnych profilach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy blogu. UGC to również atrybut do oznaczania linków. Oznaczenie danego linka jako UGC, daje wyszukiwarce informacje, że pozyskany link został dodany na danej platformie przez użytkownika. Oznaczenie linku UGC może negatywnie wpłynąć na moc przekazaną przez link, jeśli sama domena nie posiada dobrej wiarygodności. Google może traktować taki link jako odnośnik niskiej jakości.
User Generated Content (UGC)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Carousel Results
- Autouzupełnianie
- Słownik SEO SEM
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Barnacle SEO
- Czym są czynniki rankingowe?
- Content pruning
- Anchor Text
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Keyword Stuffing
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Crawlability
- Copywriting – Co to jest?
- Disavow backlinks
- Google Data Centers
- Google Search Console
- Co to jest 502 bad gateway?
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Responsywność – Co to jest?
- Co to jest Webinar?