User Generated Content (UGC)– Treści generowane przez użytkownika – Są to treści tworzone przez użytkowników np. różne zdjęcia, wpisy czy nagrania. Treść nie musi znajdować się na stronie marki, a na prywatnych profilach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy blogu. UGC to również atrybut do oznaczania linków. Oznaczenie danego linka jako UGC, daje wyszukiwarce informacje, że pozyskany link został dodany na danej platformie przez użytkownika. Oznaczenie linku UGC może negatywnie wpłynąć na moc przekazaną przez link, jeśli sama domena nie posiada dobrej wiarygodności. Google może traktować taki link jako odnośnik niskiej jakości.
User Generated Content (UGC)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Co to jest przekierowanie 301?
- Black Hat SEO (BHS)
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Algortym Google
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Fresh Site Bonus
- Disavow backlinks
- Sponsored Links
- Co to jest WebP?
- Atrybut ALT
- Google Moja Firma
- Co to jest User Agent?
- UX – User Experience
- Współczynnik Konwersji
- Czym są opinie w Google?
- Behavior Flow Report
- Cache
- Co to jest atrybut Dofollow?