User Experience (UX) –Doświadczenie użytkownika – Doświadczenie użytkownika (UX) to emocje i postawy danej osoby związane z korzystania z określonego produktu, systemu lub usługi. Obejmuje praktyczne, empiryczne, uczuciowe, znaczące i cenne aspekty interakcji człowiek-komputer i własności produktu. Ponadto obejmuje postrzeganie przez człowieka aspektów systemu, takich jak użyteczność, łatwość użycia i wydajność. Doświadczenie użytkownika może mieć charakter subiektywny w takim stopniu, w jakim dotyczy indywidualne postrzeganie i myślenie w odniesieniu do produktu lub systemu. Doświadczenie użytkownika zmienia się dynamicznie, stale zmieniając się w czasie ze względu na zmieniające się okoliczności użytkowania. W pozycjonowaniu kwestie związane z UX pomagają konwertować ruch pozyskany z wyszukiwarki.
UX – User Experience
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Czym są czynniki rankingowe?
- Keyword Stuffing
- Google Doodle
- Lejek konwersji
- Breadcrumbs
- Crawlability
- User Intent
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Doorway Page
- Co to jest E-commerce?
- Google Data Centers
- Responsywność – Co to jest?
- Konwersja
- Baidu
- Broken links
- Google Shopping Ads
- Content Marketing
- Sitemap
- Google Analytics
- Reklama Google – Co to jest?
