Thin content – Treść niskiej jakości – Jest to treść o niewielkiej lub żadnej wartości. Niektóre strony objęte tą klasyfikacją to strony ze zduplikowanymi treściami, treściami generowanymi automatycznie, a strony przejściowe mogą być klasyfikowane przez Google jako treści „cienkie”. Techniki te nie zapewniają użytkownikom zasadniczo unikatowych lub cennych treści i stanowią naruszenie wskazówek dla webmasterów. Jeśli chodzi o pozycjonowanie, to dobrej jakości treści stanowią połowę sukcesu. Strona, która posiada treści wyczerpujące temat danego słowa kluczowego, dużo częściej znajdują się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.
Thin content
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- AMP
- Czym jest grupa docelowa?
- Linki Przychodzące
- Baidu
- Structured Data (Schema.org)
- Sitemap
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- Answer Boxes
- Co to jest User Agent?
- Współczynnik Konwersji
- User Generated Content (UGC)
- Co to jest nazwa domeny?
- Co to jest E-commerce?
- Cost Per Click (CPC)
- Google Ads (AdWords)
- Atrybut ALT
- Kim jest Specjalista SEO?
- Disavow Links Tool
- Lejek konwersji