User Generated Content (UGC)– Treści generowane przez użytkownika – Są to treści tworzone przez użytkowników np. różne zdjęcia, wpisy czy nagrania. Treść nie musi znajdować się na stronie marki, a na prywatnych profilach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy blogu. UGC to również atrybut do oznaczania linków. Oznaczenie danego linka jako UGC, daje wyszukiwarce informacje, że pozyskany link został dodany na danej platformie przez użytkownika. Oznaczenie linku UGC może negatywnie wpłynąć na moc przekazaną przez link, jeśli sama domena nie posiada dobrej wiarygodności. Google może traktować taki link jako odnośnik niskiej jakości.
User Generated Content (UGC)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest User Agent?
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Disavow backlinks
- Google Ads Keyword Planner
- Google Data Centers
- Adres IP
- Copywriting
- Kim jest Webmaster?
- Disavow Links Tool
- Co to jest przekierowanie 301?
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Content Marketing
- Behavior Flow Report
- Copywriting – Co to jest?
- Content Delivery Network (CDN)
- Content
- Co to jest LinkedIn?
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Answer Boxes