User Generated Content (UGC)– Treści generowane przez użytkownika – Są to treści tworzone przez użytkowników np. różne zdjęcia, wpisy czy nagrania. Treść nie musi znajdować się na stronie marki, a na prywatnych profilach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy blogu. UGC to również atrybut do oznaczania linków. Oznaczenie danego linka jako UGC, daje wyszukiwarce informacje, że pozyskany link został dodany na danej platformie przez użytkownika. Oznaczenie linku UGC może negatywnie wpłynąć na moc przekazaną przez link, jeśli sama domena nie posiada dobrej wiarygodności. Google może traktować taki link jako odnośnik niskiej jakości.
User Generated Content (UGC)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- UX – User Experience
- Czym jest grupa docelowa?
- Co to jest ruch organiczny?
- Dead Link
- Anchor Text
- Breadcrumbs
- Bing Ads
- Cost Per Click (CPC)
- Ban w Google
- Broken link building
- Konwersja
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Co to jest 403 Forbidden?
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Duplicate Content
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Co to jest E-commerce?
- Co to jest adres URL?
