User Generated Content (UGC)– Treści generowane przez użytkownika – Są to treści tworzone przez użytkowników np. różne zdjęcia, wpisy czy nagrania. Treść nie musi znajdować się na stronie marki, a na prywatnych profilach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy blogu. UGC to również atrybut do oznaczania linków. Oznaczenie danego linka jako UGC, daje wyszukiwarce informacje, że pozyskany link został dodany na danej platformie przez użytkownika. Oznaczenie linku UGC może negatywnie wpłynąć na moc przekazaną przez link, jeśli sama domena nie posiada dobrej wiarygodności. Google może traktować taki link jako odnośnik niskiej jakości.
User Generated Content (UGC)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Adres IP
- Structured Data (Schema.org)
- Czym jest WordPress?
- Co to jest JSON-LD?
- Co to jest FTP?
- Disavow Links Tool
- Google Adsense
- Street View
- Copywriting
- Co to jest indeksowanie?
- Barnacle SEO
- User Intent
- Content Management System (CMS)
- Black Hat SEO (BHS)
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Answer Boxes
- Kim jest Specjalista SEO?
- Co to jest artykuł sponsorowany?