User Generated Content (UGC)– Treści generowane przez użytkownika – Są to treści tworzone przez użytkowników np. różne zdjęcia, wpisy czy nagrania. Treść nie musi znajdować się na stronie marki, a na prywatnych profilach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy blogu. UGC to również atrybut do oznaczania linków. Oznaczenie danego linka jako UGC, daje wyszukiwarce informacje, że pozyskany link został dodany na danej platformie przez użytkownika. Oznaczenie linku UGC może negatywnie wpłynąć na moc przekazaną przez link, jeśli sama domena nie posiada dobrej wiarygodności. Google może traktować taki link jako odnośnik niskiej jakości.
User Generated Content (UGC)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Doodle
- Co to jest E-commerce?
- Co to jest ruch organiczny?
- AMP
- Co to jest UTM?
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Disavow backlinks
- Czym są czynniki rankingowe?
- Co to jest FTP?
- Voice Search
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Landing Page – Co to jest?
- AIDA
- Co to jest pozycja w Google?
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- Czym jest WordPress?
- Reklama Google – Co to jest?
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO