User Generated Content (UGC)– Treści generowane przez użytkownika – Są to treści tworzone przez użytkowników np. różne zdjęcia, wpisy czy nagrania. Treść nie musi znajdować się na stronie marki, a na prywatnych profilach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy blogu. UGC to również atrybut do oznaczania linków. Oznaczenie danego linka jako UGC, daje wyszukiwarce informacje, że pozyskany link został dodany na danej platformie przez użytkownika. Oznaczenie linku UGC może negatywnie wpłynąć na moc przekazaną przez link, jeśli sama domena nie posiada dobrej wiarygodności. Google może traktować taki link jako odnośnik niskiej jakości.
User Generated Content (UGC)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Featured Snippet
- Co to jest indeksowanie?
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Barnacle SEO
- Thin content
- UX – User Experience
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Google Ads (AdWords)
- User Intent
- Co to jest JSON-LD?
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Co to jest Digital Marketing?
- Keyword Stuffing
- Structured Data (Schema.org)
- Crawl Budget
- Słownik SEO SEM
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Broken link building
- Co to jest ruch organiczny?
- Autouzupełnianie