User Generated Content (UGC)– Treści generowane przez użytkownika – Są to treści tworzone przez użytkowników np. różne zdjęcia, wpisy czy nagrania. Treść nie musi znajdować się na stronie marki, a na prywatnych profilach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy blogu. UGC to również atrybut do oznaczania linków. Oznaczenie danego linka jako UGC, daje wyszukiwarce informacje, że pozyskany link został dodany na danej platformie przez użytkownika. Oznaczenie linku UGC może negatywnie wpłynąć na moc przekazaną przez link, jeśli sama domena nie posiada dobrej wiarygodności. Google może traktować taki link jako odnośnik niskiej jakości.
User Generated Content (UGC)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Crawler
- Co to jest ruch organiczny?
- Exact Match Domain
- Copywriting – Co to jest?
- Google Merchant Center – Co to jest?
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Google Data Centers
- Google Analytics
- Fresh Site Bonus
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Kim jest Specjalista SEO?
- Google Doodle
- Google Ads Keyword Planner
- Linki Przychodzące
- Ban w Google
- Disavow Links Tool
- Współczynnik Konwersji
- Algortym Google
- Co to jest Framework?
