User Generated Content (UGC)– Treści generowane przez użytkownika – Są to treści tworzone przez użytkowników np. różne zdjęcia, wpisy czy nagrania. Treść nie musi znajdować się na stronie marki, a na prywatnych profilach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy blogu. UGC to również atrybut do oznaczania linków. Oznaczenie danego linka jako UGC, daje wyszukiwarce informacje, że pozyskany link został dodany na danej platformie przez użytkownika. Oznaczenie linku UGC może negatywnie wpłynąć na moc przekazaną przez link, jeśli sama domena nie posiada dobrej wiarygodności. Google może traktować taki link jako odnośnik niskiej jakości.
User Generated Content (UGC)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest przekierowanie 301?
- Co to jest User Agent?
- Co to jest WebP?
- Cost Per Click (CPC)
- Co to jest nazwa domeny?
- Czym jest grupa docelowa?
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Co to jest pozycja w Google?
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Google Ads Keyword Planner
- Czym są opinie w Google?
- Thin content
- Co to jest 403 Forbidden?
- Copywriting – Co to jest?
- Content Management System (CMS)
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Fresh Site Bonus
- Baidu
- Google Search Quality Raters