SXO – czym jest? Jaki ma wpływ na pozycję w SERP-ach?

28 września, 2022

SXO – czym jest? Jaki ma wpływ na pozycję w wyszukiwarkach? Kompleksowy poradnik Według badań przeprowadzonych przez Akamai (źródło: akamai.com) wystarczy zaledwie dwusekundowe opóźnienie, aby stracić szansę na pozyskanie leada, zwiększając jednocześnie współczynnik odrzuceń aż o 103%! Wyniki publikacji opracowanej przez specjalistów Akamai mają kluczowe znaczenie w odniesieniu do dzisiejszego rynku związanego z szeroko pojętym […]

Czym są wskaźniki Core Web Vitals i jak wpływają na SEO?

10 lipca, 2022

Regularne aktualizacje developerów Google powodują, że wyszukiwarki stają się coraz bardziej dostosowane do obecnych wymagań internautów. Dzięki temu rywalizacja o najwyższe pozycje w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania przebiega uczciwie, a osiągnięcie konkretnych pozycji jest uzależnione od stopnia zrealizowania rzeczywistych potrzeb potencjalnych klientów. Przysłowiowym ukłonem w stronę doświadczeń użytkowników był moment wprowadzenia mierników interaktywności Core Web […]

Pozycjonowanie sklepu internetowego – poradnik 2022

6 czerwca, 2022

Pozycjonowanie sklepu internetowego w Google to długofalowy proces obejmujący działania on-site (wewnątrz serwisu) oraz off-site (poza serwisem). Celem tego rozwiązania jest pozyskanie stałych i opłacalnych klientów, którzy nie tylko sfinalizują konkretną transakcję, ale także wrócą, by ponownie dokonać zakupów. W dzisiejszym artykule podpowiemy, jak zacząć pozycjonowanie sklepu internetowego 5 prostych krokach, a następnie przedstawimy, na […]