Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest FTP?
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Disavow backlinks
- Content Delivery Network (CDN)
- Dead Link
- Structured Data (Schema.org)
- Kim jest Specjalista SEO?
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Ban w Google
- Słownik SEO SEM
- Crawl Budget
- Adres IP
- Call to Action (CTA)
- Content pruning
- Cache
- Co to jest Link Afiliacyjny?
- Google Search Console
- Co to jest adres URL?
- Czym są czynniki rankingowe?