Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Czym jest WordPress?
- Kim jest Webmaster?
- Keyword Stuffing
- Broken link building
- Barnacle SEO
- Black Hat SEO (BHS)
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Carousel Results
- Sponsored Links
- Co to jest Digital Marketing?
- Cost Per Click (CPC)
- Co to jest WebP?
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Co to jest E-commerce?
- Słownik SEO SEM
- Copywriting – Co to jest?
- Co to jest nazwa domeny?
- Content Management System (CMS)
- Google Shopping Ads