Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Czym jest grupa docelowa?
- Crawler
- User Generated Content (UGC)
- Google Adsense
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Co to jest Webinar?
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Barnacle SEO
- Adres IP
- Thin content
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Duplicate Content
- Content pruning
- Google Moja Firma
- Czym są opinie w Google?
- Autouzupełnianie
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- AMP
- Linki Przychodzące