Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Lejek konwersji
- Google Data Centers
- Czym są czynniki rankingowe?
- Linki Przychodzące
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Co to jest User Agent?
- Keyword Stuffing
- Słownik SEO SEM
- Google Search Quality Raters
- Co to jest JSON-LD?
- Co to jest 502 bad gateway?
- Responsywność – Co to jest?
- Carousel Results
- Google Ads (AdWords)
- Co to jest LinkedIn?
- Algorithmic Penalty
- Co to jest Digital Marketing?
- Google Moja Firma
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Street View