Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Współczynnik Konwersji
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Czym jest grupa docelowa?
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Co to jest LinkedIn?
- Black Hat SEO (BHS)
- Czym są opinie w Google?
- Google Shopping Ads
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- Anchor Text
- Co to jest 403 Forbidden?
- Algorithmic Penalty
- Co to jest UTM?
- Co to jest pozycja w Google?
- Google Doodle
- Answer Boxes
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Co to jest JSON-LD?
- Call to Action (CTA)
- Czym jest aktualizacja Pingwin?