Copywriting – Tworzenie oryginalnych, przyciągających wzrok tekstów np. na strony internetowe, ulotki czy artykuły. Teksty te mają na celu zachęcić użytkownika do konkretnego działania np. do skorzystania z usługi. W przeciwieństwie do wiadomości lub artykułów redakcyjnych, copywriting polega na nakłonieniu czytelnika do działania. To działanie może polegać na zakupie, wyrażeniu zgody lub współpracy z produktem, usługą lub firmą. SEO Copywriting stosuje się w pozycjonowaniu, aby teksty na stronie internetowej były odpowiednio zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Copywriting to również stała część działań content marketingu.
Copywriting
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest przekierowanie 301?
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Co to jest atrybut Nofollow?
- Kim jest Specjalista SEO?
- Czym są czynniki rankingowe?
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Thin content
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Carousel Results
- Reklama Google – Co to jest?
- AIDA
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- Crawl Budget
- Voice Search
- Responsywność – Co to jest?
- Doorway Page
- Black Hat SEO (BHS)
- Google Ads (AdWords)
- Barnacle SEO
