Dead Link – Martwy link – Niedziałające łącze internetowe, po jego kliknięciu zazwyczaj pojawia się błąd 404 lub informacja o nieodnalezieniu serwera. Nazywany również „linkiem osieroconym”, może również być tymczasowy, jeśli serwer sieciowy jest wyłączony. Warto przeprowadzić tego typu analizę wewnątrz swojej domeny przed rozpoczęciem pozycjonowania. Do analiz zewnętrznych martwych linków najlepiej stosować narzędzia typu Ahrefs, dzięki którym sprawdzimy czy linki kierujące do naszej strony nadal są „żywe”.
Dead Link
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Czym jest grupa docelowa?
- Co to jest 502 bad gateway?
- Co to jest przekierowanie 301?
- Bing Ads
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Baidu
- Co to jest Digital Marketing?
- Google Moja Firma
- Co to jest pozycja w Google?
- Google Search Quality Raters
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Co to jest indeksowanie?
- Co to jest 403 Forbidden?
- Kim jest Webmaster?
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Sponsored Links
- User Intent
- Konwersja
