Dead Link – Martwy link – Niedziałające łącze internetowe, po jego kliknięciu zazwyczaj pojawia się błąd 404 lub informacja o nieodnalezieniu serwera. Nazywany również „linkiem osieroconym”, może również być tymczasowy, jeśli serwer sieciowy jest wyłączony. Warto przeprowadzić tego typu analizę wewnątrz swojej domeny przed rozpoczęciem pozycjonowania. Do analiz zewnętrznych martwych linków najlepiej stosować narzędzia typu Ahrefs, dzięki którym sprawdzimy czy linki kierujące do naszej strony nadal są „żywe”.
Dead Link
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Czym jest grupa docelowa?
- Sponsored Links
- Behavior Flow Report
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Google Search Console
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Responsywność – Co to jest?
- Co to jest 403 Forbidden?
- Keyword Stuffing
- Co to jest Marketing?
- Cost Per Click (CPC)
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- Doorway Page
- Barnacle SEO
- Duplicate Content
- Co to jest adres URL?
- Alexa Rank
- Structured Data (Schema.org)
- Nagłówki w SEO (H1, H2, H3, itd.)
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO