Dead Link – Martwy link – Niedziałające łącze internetowe, po jego kliknięciu zazwyczaj pojawia się błąd 404 lub informacja o nieodnalezieniu serwera. Nazywany również „linkiem osieroconym”, może również być tymczasowy, jeśli serwer sieciowy jest wyłączony. Warto przeprowadzić tego typu analizę wewnątrz swojej domeny przed rozpoczęciem pozycjonowania. Do analiz zewnętrznych martwych linków najlepiej stosować narzędzia typu Ahrefs, dzięki którym sprawdzimy czy linki kierujące do naszej strony nadal są „żywe”.
Dead Link
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Adsense
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- User Generated Content (UGC)
- Google Merchant Center – Co to jest?
- UX – User Experience
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Algortym Google
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Google Data Centers
- Kim jest Specjalista SEO?
- Co to jest Webinar?
- Co to jest 403 Forbidden?
- Reklama Google – Co to jest?
- Sponsored Links
- Słownik SEO SEM
- Content Delivery Network (CDN)
- Thin content
- Czym jest grupa docelowa?