Dead Link – Martwy link – Niedziałające łącze internetowe, po jego kliknięciu zazwyczaj pojawia się błąd 404 lub informacja o nieodnalezieniu serwera. Nazywany również „linkiem osieroconym”, może również być tymczasowy, jeśli serwer sieciowy jest wyłączony. Warto przeprowadzić tego typu analizę wewnątrz swojej domeny przed rozpoczęciem pozycjonowania. Do analiz zewnętrznych martwych linków najlepiej stosować narzędzia typu Ahrefs, dzięki którym sprawdzimy czy linki kierujące do naszej strony nadal są „żywe”.
Dead Link
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Czym jest grupa docelowa?
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Czym są opinie w Google?
- Doorway Page
- Co to jest WebP?
- Linki Przychodzące
- Co to jest pozycja w Google?
- Google Shopping Ads
- Co to jest UTM?
- Reklama Google – Co to jest?
- Co to jest Webinar?
- Alexa Rank
- Responsywność – Co to jest?
- Carousel Results
- Konwersja
- Keyword Stuffing
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Google Analytics
- Content
- Co to jest atrybut Nofollow?