Dead Link – Martwy link – Niedziałające łącze internetowe, po jego kliknięciu zazwyczaj pojawia się błąd 404 lub informacja o nieodnalezieniu serwera. Nazywany również „linkiem osieroconym”, może również być tymczasowy, jeśli serwer sieciowy jest wyłączony. Warto przeprowadzić tego typu analizę wewnątrz swojej domeny przed rozpoczęciem pozycjonowania. Do analiz zewnętrznych martwych linków najlepiej stosować narzędzia typu Ahrefs, dzięki którym sprawdzimy czy linki kierujące do naszej strony nadal są „żywe”.
Dead Link
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Doorway Page
- Google Search Console
- Autouzupełnianie
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO
- Google Adsense
- Czym są opinie w Google?
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Co to jest przekierowanie 301?
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Kim jest Webmaster?
- Disavow Links Tool
- Google Moja Firma
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- UX – User Experience
- Disavow backlinks
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Bing Ads
- Content Management System (CMS)
- Czym są wyniki wyszukiwania?