Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Search Console
- Cache
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Thin content
- Featured Snippet
- Fresh Site Bonus
- Google Adsense
- Broken link building
- Google Moja Firma
- Content
- Konwersja
- Co to jest E-commerce?
- Google Ads (AdWords)
- AMP
- Czym jest grupa docelowa?
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Structured Data (Schema.org)
- Czym są czynniki rankingowe?
- Google Shopping Ads
- Co to jest Domain Authority (DA)?