Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Co to jest 403 Forbidden?
- Lejek konwersji
- Google Shopping Ads
- Copywriting
- Content Marketing
- Answer Boxes
- UX – User Experience
- Sponsored Links
- Czym są czynniki rankingowe?
- Content Delivery Network (CDN)
- Co to jest Marketing?
- Google Doodle
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Co to jest WebP?
- Adres IP
- Crawl Budget