Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- User Generated Content (UGC)
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Responsywność – Co to jest?
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Współczynnik Konwersji
- Czym są wyszukiwarki internetowe?
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Co to jest LinkedIn?
- Reklama Google – Co to jest?
- Google Shopping Ads
- Breadcrumbs
- Co to jest Framework?
- Co to jest E-commerce?
- Copywriting – Co to jest?
- Autouzupełnianie
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Crawl Budget
- Sitemap
- Czym jest grupa docelowa?