Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Algorithmic Penalty
- Breadcrumbs
- Słownik SEO SEM
- Black Hat SEO (BHS)
- Google Moja Firma
- Algortym Google
- Google Analytics
- Content pruning
- Wyszukiwanie konwersacyjne
- Crawler
- Dead Link
- AMP
- Content
- Google Data Centers
- Konwersja
- Landing Page – Co to jest?
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Adres IP
- Hasło Reklamowe – Co to jest?
- Ban w Google