Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Algortym Google
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Czym jest grupa docelowa?
- Copywriting
- Street View
- Google Data Centers
- Co to jest pozycja w Google?
- Co to jest nazwa domeny?
- Co to jest Webmaster Guidelines?
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Answer Boxes
- Google Ads Keyword Planner
- Czym są czynniki rankingowe?
- Google Search Quality Raters
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Co to jest 403 Forbidden?
- Algorithmic Penalty
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Co to jest FAQ? Zrozumienie znaczenia dla SEO