Koncepcja marketingowa która zakłada że konsumenci, przed zakupem w danej witrynie, kierują się opiniami i ocenami innych użytkowników. Zerowy moment prawdy (ZMOT) odnosi się do punktu w cyklu zakupowym, w którym konsument bada produkt, często zanim sprzedawca nawet dowie się o jego istnieniu. Liczba konsumentów badających produkt online przed zakupem rośnie w ostatnich latach, ponieważ internet i urządzenia mobilne nadal się rozwijają. Dbanie o pozytywne opinie w internecie jest bardzo ważne, oprócz samego pozycjonowania, warto zadbać o odpowiednią jakość opinii. Taka koncepcja potrafi polepszyć sprzedaż.
Zero Moment of Truth (ZMOT)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Copywriting – Co to jest?
- Dead Link
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Google Doodle
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Co to jest JSON-LD?
- Co to jest Webinar?
- Autouzupełnianie
- Co to jest Domain Authority (DA)?
- Konwersja
- Street View
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Google Shopping Ads
- Czym są opinie w Google?
- Google Search Quality Raters
- Google Moja Firma
- Czym jest WordPress?
- Algorithmic Penalty
- Structured Data (Schema.org)
- Disavow Links Tool
