User intent – Zamiar użytkownika – mówi nam, czego szuka użytkownik poprzez zapytanie za pośrednictwem wyszukiwarki. Zamiar użytkownika bierze pod uwagę słowa kluczowe użyte w zapytaniach, ale wykracza poza nie, starając się zrozumieć kontekst i intencję tych słów. Można wyróżnić trzy główne typy zamiarów użytkownika: informacyjny – gdy użytkownik szuka informacji na temat słowa kluczowego, nawigacyjny – gdy odwiedzający próbuje znaleźć określoną stronę internetową, i transakcyjny – gdy zapytanie wyszukiwania, pokazuje zamiar zakupu produktu lub wykonania innego rodzaju transakcji. Odpowiednie dopasowanie słów kluczowych do zamiarów użytkownika ma wpływ na zwrot kosztów pozycjonowania lub osiągnięcie założonych celów.
User Intent
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Bing Ads
- Co to jest 502 bad gateway?
- Ban w Google
- Co to jest adres URL?
- Co to jest ruch organiczny?
- Czym są wyniki wyszukiwania?
- Czym są opinie w Google?
- Współczynnik Konwersji
- Thin content
- Cost Per Click (CPC)
- Co to jest Szybkość Ładowania Strony? Znaczenie dla SEO
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Czym jest grupa docelowa?
- Co to jest artykuł sponsorowany?
- Content Management System (CMS)
- Co to jest przekierowanie 301?
- Co to jest FTP?
- Co to jest Domain Rating (DR)?
- Call to Action (CTA)
- Landing Page – Co to jest?
