User intent – Zamiar użytkownika – mówi nam, czego szuka użytkownik poprzez zapytanie za pośrednictwem wyszukiwarki. Zamiar użytkownika bierze pod uwagę słowa kluczowe użyte w zapytaniach, ale wykracza poza nie, starając się zrozumieć kontekst i intencję tych słów. Można wyróżnić trzy główne typy zamiarów użytkownika: informacyjny – gdy użytkownik szuka informacji na temat słowa kluczowego, nawigacyjny – gdy odwiedzający próbuje znaleźć określoną stronę internetową, i transakcyjny – gdy zapytanie wyszukiwania, pokazuje zamiar zakupu produktu lub wykonania innego rodzaju transakcji. Odpowiednie dopasowanie słów kluczowych do zamiarów użytkownika ma wpływ na zwrot kosztów pozycjonowania lub osiągnięcie założonych celów.
User Intent
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Doodle
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Czym są czynniki rankingowe?
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?
- Google Moja Firma
- Crawl Budget
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Exact Match Domain
- Co to jest LinkedIn?
- Anchor Text
- Czym jest aktualizacja Pingwin?
- Rozmiar Zdjęcia – Co to jest?
- Dead Link
- Bing Ads
- Geolokalizacja – Co to jest?
- Copywriting – Co to jest?
- Google Search Console
- Broken links
- Copywriting
- Alexa Rank
