User intent – Zamiar użytkownika – mówi nam, czego szuka użytkownik poprzez zapytanie za pośrednictwem wyszukiwarki. Zamiar użytkownika bierze pod uwagę słowa kluczowe użyte w zapytaniach, ale wykracza poza nie, starając się zrozumieć kontekst i intencję tych słów. Można wyróżnić trzy główne typy zamiarów użytkownika: informacyjny – gdy użytkownik szuka informacji na temat słowa kluczowego, nawigacyjny – gdy odwiedzający próbuje znaleźć określoną stronę internetową, i transakcyjny – gdy zapytanie wyszukiwania, pokazuje zamiar zakupu produktu lub wykonania innego rodzaju transakcji. Odpowiednie dopasowanie słów kluczowych do zamiarów użytkownika ma wpływ na zwrot kosztów pozycjonowania lub osiągnięcie założonych celów.
User Intent
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Breadcrumbs
- Google Moja Firma
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- Czym jest grupa docelowa?
- Keyword Stuffing
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Landing Page – Co to jest?
- Co to jest adres URL?
- Google Search Quality Raters
- Co to jest FTP?
- Behavior Flow Report
- Lejek konwersji
- Dead Link
- Historia Wyszukiwania – Co to jest?
- Co to jest nazwa domeny?
- Co to jest atrybut Nofollow?
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Crawl Budget
- Sponsored Links
- Ban w Google