User intent – Zamiar użytkownika – mówi nam, czego szuka użytkownik poprzez zapytanie za pośrednictwem wyszukiwarki. Zamiar użytkownika bierze pod uwagę słowa kluczowe użyte w zapytaniach, ale wykracza poza nie, starając się zrozumieć kontekst i intencję tych słów. Można wyróżnić trzy główne typy zamiarów użytkownika: informacyjny – gdy użytkownik szuka informacji na temat słowa kluczowego, nawigacyjny – gdy odwiedzający próbuje znaleźć określoną stronę internetową, i transakcyjny – gdy zapytanie wyszukiwania, pokazuje zamiar zakupu produktu lub wykonania innego rodzaju transakcji. Odpowiednie dopasowanie słów kluczowych do zamiarów użytkownika ma wpływ na zwrot kosztów pozycjonowania lub osiągnięcie założonych celów.
User Intent
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Ads Keyword Planner
- Lejek konwersji
- Kim jest Webmaster?
- Crawlability
- Czym są podobne wyszukiwania w Google?
- Broken link building
- Co to jest LinkedIn?
- Co to jest 403 Forbidden?
- Google Data Centers
- Duplicate Content
- Landing Page – Co to jest?
- Baidu
- Czym jest grupa docelowa?
- Carousel Results
- Content pruning
- Crawler
- Google Doodle
- Co to jest atrybut Dofollow?
- Co to jest Responsywność Strony Internetowej? Znaczenie dla SEO
- Jak sprawdzić pozycjonowanie strony?