Call-to-Action (CTA) – Wezwanie do działania – Interakcja z użytkownikiem na stronie internetowej, która zaprasza do podjęcia konkretnego działania, np. zapisanie się do newslettera za rabat, zakup produktu, czy kontakt z konsultantem. Najczęściej odnosi się do użycia słów lub zwrotów, które można włączyć do skryptów sprzedaży, komunikatów reklamowych lub stron internetowych, które zachęcają konsumentów do szybkiego działania. Rozwiązania CTA są bardzo ważne w marketingu internetowym. Pozycjonowanie czy kampanie Ads przyprowadzają wielu użytkowników do witryn, jednak wezwanie do działania, pozwala na maksymalizację ruchu w kierunku konwersji.
Call to Action (CTA)
Pozostałe wyrażenia które mogą cię zainteresować:
- Google Search Console
- Google Merchant Center – Co to jest?
- Crawl Budget
- Czym są czynniki rankingowe?
- Kim jest Webmaster?
- Baidu
- SSL – Co to jest certyfikat SSL?
- Linki Przychodzące
- Czym jest grupa docelowa?
- Zero Moment of Truth (ZMOT)
- Fresh Site Bonus
- Carousel Results
- Google Adsense
- Voice Search
- Co to jest WebP?
- Lejek konwersji
- Content pruning
- Google Search Quality Raters
- Autouzupełnianie
- Answer Boxes